וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה ג'אז החדשה נחשפת במהדורה האירופית

26.2.2015 / 7:42

הונדה תחשוף את הסופר מיני השימושית ג'אז במסגרת תערוכת ז'נבה. תצויד במנוע 1.3 ל' ותיבה רציפה. בישראל ברבעון השלישי של 2015

הונדה ג'אז 2015. יצרן,
הונדה ג'אז 2015/יצרן

הונדה ג'אז החדשה נחשפת בפעם הראשונה במהדורה הסופית שלה. הסופר מיני היפנית שהוצגה אשתקד ביפן, ארה"ב ולא מכבר בתערוכת פריס בפורמט טרום ייצור, תגיע לתערוכת הרכב בז'נבה כרכב סדרתי מן המניין. הג'אז, כעת בדור השלישי שלה, תמשיך להיות מהחשובות בהיצע של הונדה וכמו קודמותיה תבליט את יכולות הנשיאה המרשימות שלה ביחס למתחרות וגמישותה בהטענת ציוד.

הג'אז מבוססת על פלטפורמה משותפת ל-HR-V החדש, והיא אוצרת בתוכה פתרונות אחסנה חכמים. בין היתר, לג'אז תכנון רצפתי שמסתיר את מכל הדלק תחת המושבים הקדמיים, רכיב אשר משחרר את החלק האחורי עבור המושבים המודולאריים ("מג'יק סיטס") אותם ניתן לארגן בכל מיני ואריאציות. במבט על המידות, בהונדה מדווחים על גדילה של 9.5 סנטימטרים באורך ותוספת של 3 סנטימטרים לבסיס הגלגלים ל-2.57 מ'. תא המטען יציע נפח של 354 ל' במצב רגיל ועד 854 ל' בקיפול השורה השנייה.

לג'אז יהיו מספר מנועים, כולל היברידי כמובן, כאשר במועד החשיפה תוצג עם מנוע 1.3 ל' בנזין אטמוספרי מחובר לתיבת הילוכים רציפה CVT או ידנית 6 הילוכים (במקום חמישה בדור הקודם). התפוקה של המנוע תעמוד על 102 כ"ס בעוד הגרסה ההיברידית, תעמיד נתון משוקלל של 133 כ"ס וצריכת דלק נמוכה בכמה אחוזים מהדור השני.

במסגרת האבולוציה הקטנה, הג'אז תשיב לנהג עם יכולת כביש משכנעת יותר - פחות מיקרוואנית, ובעלת מרכז כובד מאוזן מבעבר. החברה התקינה מתלים חדשים בעלי כושר ריסון משודרג, הגם יתרמו לאחיזה וכן לנוחות הנסיעה. עוד נמסר כי חל שיפור בבידוד הרעשים.

הנדסת האנוש של הג'אז שונה במעט מהדגם של 2011, וכמיטב המסורת מדגישים המעצבים של היצרנית את התחושה ה"אוורירית" המקיפה את היושבים, בין היתר בזכות התקרה הגבוהה והחלונות הגדולים. מול הנהג והנוסע, בקרת ה-Honda Connect עם צג 7 אינטש או 5 אינטש (מותנה בגרסה), ערימה של בקרות בטיחות אקטיביות בהן ה"סיטי ברייק" הבולמת אוטומטית בעיר במצב חירום, מערכת לניטור סטיה מנתיב, אורות דרך מתכווננים אוטומטית מול סינוור ועוד.

מיבואנית הונדה לישראל חברת מאיר, נמסר לוואלה! רכב כי הג'אז החדשה תגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה (באיזור הסתיו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully