וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: הונדה סיויק טייפ R החדשה

3.3.2015 / 8:25

להונדה סיוויק טייפ R מנוע טורבו בנפח 2.0 ל' המפיק מעל 300 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית לה 6 מהירויות. הגרסה הסדרתית יוצאת לדרך

אתר יצרן

האכזבה מהדור הקודם של הונדה סיוויק טייפ R גרמה לחברה היפנית לעשות הרבה חושבים לקראת העתיד. בשנתיים האחרונות היא החלה לפתח אותה מחדש, על המסלול, במעבדות ומסביב לעולם והתוצאה הסופית (והסדרתית) יוצאת לאור ממש ערב פתיחת תערוכת ז'נבה. הכירו את הסיוויק טייפ R החדשה - והחזקה ביותר בקטגורית ההוט'-האץ הקומפקטיות.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת כוח מסדרת "חלומות כדור הארץ" בנפח 2.0 ל' טורבו. זו מפיקה 310 כ"ס ו-40 קג"מ הזמינים מטווח של 2,000 סל"ד. החיבור כאן הוא לתיבת הילוכים ידנית עם 6 מהירויות המאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ועד מהירות מרבית של 273 קמ"ש.

על מנת לטפל בכל העוצמה הזו, הונדה הכשירה את הסיוויק T החדשה על מסלולי המירוצים ביפן (סוזוקה) וכמובן שבחנה את גבולותיה בגיהנום הירוק (נורבורגרינג-נורדשלייפה) וכן במתחם של הונדה בטקאסו. חטיבת המירוצים כיילה אותה עם שינויים מבניים, אירודנימיים וכן בחרה במערכת מתלים שתוכל להתמודד עם מטלות תובעניות ובתוך כך, לשרת את הנהגים על בסיס יומי.

לצד העיצוב האגרסיבי מבחוץ ומפנים, שהינו עיבוד של מספר קונספטים מאשתקד והמשך של הדגם היוצא, הונדה תחנוך בסיוויק בקרת "R" חכמה המאפשרת לנהג לבחור בין מספר מצבי ניהוג, להם יכולת לחדד את המצערת, ההיגוי (החשמלי), הריסון ועוד. עם 310 כ"ס וכשמאחריה כל החידושים לעיל, בהונדה מקווים לנפץ את השיא של רנו מגאן RS שנקבע על מסלול הנורבורגרינג (7:54 ד').

באירופה, מעריכים שמחירה יחל בסביבות ה-30-34 אלף יורו. טרם ידוע מתי בידיוק תגיע לישראל, אך ביבואנית 'מאיר' מעריכים שמדובר בסוף שנת 2015, כך נמסר לוואלה! רכב.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully