וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס מציגה את התשובה של למיני קופר: LF-SA

4.3.2015 / 7:16

לקסוס ממשיכה להתרחב ומציגה קונספט שיבשיל לרכב מיני יוקרתי שיתחרה בעתיד בקופר ודומותיה. "חוויה קטנה אך מפוארת"

אתר יצרן

אחרי שלקסוס סיימו לנער את ארה"ב ולכבוש כל חלקה פנויה בסקרי האמינות, הם הפנו את משאביהם לאירופה, ושם - מה לעשות, חייבים היצע רחב של דגמים שפונה לאוכלוסייה מגוונת יותר. אז אחרי מכוניות הפגנתיות כמו ה-LFA, וה-RC קופה, לקסוס לוטשת עיניים לקטגוריה בצמיחה - מיני פרמיום. בקבוצה זו, תפגוש חטיבת היוקרה של טויוטה את אודי A1, מיני קופר ואופל אדם. השלב הראשון, יוצא לאור עם הקונספט LF-SA.

בלקסוס, עושה רושם, בחרו במוטיב של "מלחמת הכוכבים" עבור הקונספט שלהם, אחרת אין הסבר מלומד לעיצוב האובר-דמיוני או לכינוי שהדביקו לדגם (בפרפרזה ל-R2-D2). ועדיין, לקסוס יודעת כמה חשובה אחידות משפחתית, ולכן לפחות חציו הקדמי הוא אינטגרציה בין ה-NX החדש לבין מה שעתיד לצאת מהמפעל היפני.

בהשוואה למיני קופר למשל, הלקסוס חושפת אורך סביר לקטגוריה עם 3.44 מ', אך יתר מידותיה קצת מעורפלות בשלב זה. סידור ההושבה הפנימי אכן יהיה לארבעה, אם כי לבטח מדובר בזוג מושבים אחוריים שיצליחו לאכלס בתוכם לכל היותר חיות מחמד.

גולת הכותרת, בסופו של דבר, תהיה דווקא מערכת ההנעה. לקסוס יכולה לנצל צי של מנועים היברידיים קטני נפח המשרתים את טויוטה, בהם מנועי היאריס ההיברידית, מנוע 1.2 ל' טורבו חדש, וכלה במנוע של הפריוס. שיתוף מכלולים דווקא במכונית זו, עשוי להוזיל אותה מול המתחרים ולהקנות לה אחיזה טובה בפלח הפרמיום הגמדי. כעת, נותרה רק סוגיית ההמתנה, והיא יכולה להימשך מעל שנתיים-שלוש.

לקסוס LS-FA. אתר יצרן
לקסוס LS-FA/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully