וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פאסאסט CC, הדור הבא

8.3.2015 / 8:42

דמוית הקופה נחשפת בקדימון בשם "סופר קופה GTE" במסגרת תערוכת ז'נבה. העיצוב דרמטי, ההנעה היברידית ואולי מכאן תצא גם הפייטון החדשה

פולקסווגן GTE. אתר יצרן
פולקסווגן סופר קופה GTE/אתר יצרן

בזמן שבפולקסווגן דנים בכדאיות למכונית יוקרה חדשה שעשויה בעתיד לתחליף את הפייטון, החברה הגרמנית חשפה במסגרת תערוכת ז'נבה את הקדימון המבשר על הדור הבא של פולקסווגן פאסאט CC, שגם מסתיר רמזים על ספינת הדגל העתידית. הדגם בתמונות, נקרא "סופר קופה GTE קונספט", וכמו כל דמויות הקופה להן 4 או 5 דלתות, משלב עיצוב נועז והצהרות על מערכות הינע חדישות ואקולוגיות.

הסופר קופה גדולה יותר מהפאסאט החדשה במידותיה, כאשר היא מותחת בין קצה אחד לשני אורך רשמי של 4.8 מ'. רוחבה 1.86 מ', גובהה 1.40 מ' ובסיס הגלגלים צמח בחמישה סנטימטרים מלאים בהשוואה לפאסאט, כלומר בסביבות ה-2.85 מ. התכנון של ה-GTE נוצר במקביל לפיתוח דומה של חטיבת סקודה - ויז'ן C, והן לבטח חולקות יותר מפלטפורמה כמיטב המסורת.

הנתח העיקרי של ההכרזה בשוויץ, הוא המנוע השוכן שם בחרטום; בפולקסווגן בחרו במערכת הנעה היברידית עם יכולת טעינת סוללות מהשקע. המפרט מלמד על מנוע V6 בנפח 3.0 ל' עם שני מנועים חשמליים וסוללות קומפקטיות. בגפו, מחלץ המנוע כ-300 כ"ס, אך בתוספת צמד המנועים החשמליים, צומחת התפוקה המרבית ל-380 כ"ס ו-70 קג"מ, בחיבור לתיבת הילוכים דו-מצמדית 6 מהירויות.

מנוע הבנזין מופקד על הגלגלים הקדמיים, בעוד המנועים החשמליים אחראים על הנעת הגלגלים בסרן האחורי, כלומר הנעת 4X4 בהתאם לוויסות העוצמה. המכונית תאיץ ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, תעפיל ל-250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית, ולפי פולקסווגן, תחזיר בממוצע כ-60 קילומטרים לליטר בנזין. הנתונים הושגו על ידי טווח נסיעה חשמלי של כ-50 קילומטרים, מה שמעמיד לרשות הנהג 1,200 קילומטרים על מכל דלק מלא יחד עם ניצול מקסימלי של הסוללות.

מתמונת חלל הפנים, אפשר להצביע על מספר רעיונות עיצוביים שייכנסו לשימוש החברה בשנים הקרובות. בין היתר, הסידור לארבעה אנשים מסתיר תא מטען בגודל 480 ל' במצב זקוף, אבל נראה שגם בדור השלישי של פאסאט CC, הארכיטקטורה תשאר נאמנה לקווים השמרניים, לצד איכות ייצור גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully