וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סובארו B4 ואאוטבק החדשות

8.3.2015 / 12:08

סובארו אאוטבק ו-B4 החדשות מתחילות את דרכן בישראל עם דגמי 2015. בחזית: מנועי 2.5 ל', תיבה רציפה ותאי נוסעים משודרגים

השקה: סובארו B4  ואאוטבק 2015 בישראל. ניר בן טובים
סובארו B4 החדשה בישראל/ניר בן טובים

באירוע שהתקיים היום (ראשון) בתל-אביב, הזניקה יבואנית סובארו לישראל סמל"ת את דגמי 2015 של רכב הפנאי הוורסטילי סובארו אאוטבק, וכן את מכונית המנהלים החשובה סובארו B4 (שנמכרת בעולם כלגאסי). כלי הרכב המרכזיים של סובארו יחזקו את האחיזה של הקבוצה בשני פלחים עיקריים בארץ, ויתגברו את מכירות סובארו XV - מרכבי הפנאי המבוקשים כיום בישראל.

ה-B4, שנחשפה בארה"ב לפני כמה חודשים במסגרת מתיחת פנים, מציגה מראה מרוענן לצד חידושים משמעותיים בתא הנוסעים. במבט ראשון, נראה כי המבנה של ה-B4 נותר דומה לקודמו, עם מרכב סדאן קלאסי שאורכו 4.8 מ', רוחבו .1.84 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.75 מ'. נפח התא המטען עומד על 506 ל'. בסובארו, בהתאם למסורת השמרנית, לא ביצעו שינויים יוצאי דופן בעיצוב, כאשר את מרב תשומת הלב הפנו לשבכה הקדמית ובתי התאורה בשני קצותיה.

בתא הנוסעים, ה-B4 מקבלת את האורחים עם קונסולה חדשה המשלבת בקרת מדיה מודרנית, לה צג מרכזי בגודל 6.2 אינטש או 7 אינטש - מותנה במפרט. היא כוללת בציוד התקני של החברה (קלאסיק), שני שקעי USB, משענת יד מרכזית ורחבה, 6 רמקולים איכותיים, פקדים מגלגל ההגה על מערכת השמע ודיבורית בלוטות', בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת DRL, לוח מחוונים עם צג 3.5 אינטש, מושב נהג חשמלי עם 8 כיוונים, 7 כריות אוויר ועוד. מפרט 'פרמיום', מוסיף גם חישוקי סגסוגת 18 אינטש, פנסי LED ראשיים, מצלמת רוורס מקורית, שליטה קולית ועוד. בהיצע 9 גוונים עם שילוב ריפוד כהה או בהיר בקבינה.

בחזיתה של ה-B4 מנוע 2.5 ל' בנזין, בוקסר עם 175 כ"ס ב-5,800 סל"ד ו-24 קג"מ המתקבלים ב-4,000 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים רציפה והנעה כפולה סימטרית, מאיצה ה-B4 ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות ועד 210 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא 14 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

המכונית תימכר בישראל במחירים שיחלו ב-169 אלף שקלים ועד 178 אלף שקלים לגרסה הבכירה.

seperator

בגזרת הפנאי

השקה: סובארו B4  ואאוטבק 2015 בישראל. ניר בן טובים
סובארו אאוטבק החדש. איכות גבוהה יותר/ניר בן טובים

סובארו אאוטבק, מרכבי הפנאי השימושיים ביותר בענף הרכב, מפגין בשנת 2015 מקצה עדכונים קוסמטי המותאם ל-B4 החדשה, וכן לדגמים העתיידים של היצרנית היפנית. תחת המעטה שמתואר כ "דור 5", שודרג ביכולתו לטפל בכביש הסלול וכן בשבילי הדרך, שם מקבל תמיכה מבקרות שטח שתסייענה לו להתגבר על מכשולים שונים ומגוונים. בנוסף לכך, נהנה גם הוא מהארכיטקטורה והנדסת האנוש החדישה בדומה ל-B4 וארוז עם שתי רמות גימור מכובדות.

מבחינת עיצובו, סובארו, גם במקרה הנדון, החליטה לנקוט בגישה שמרנית, שכן הדגם שלפני מתיחת הפנים נחשב לתפוח אדמה לוהט בארה"ב (מעל 120 אלף מסירות ב-2014). בסובארו השוו לאאוטבק חזות קדמית "חלקה" יותר, הגם באה לידי ביטוי בהפחתה של 11% בחיכוך עם האוויר והעניקו לו תא נוסעים מבודד יותר מפני רעשים, איכות נסיעה משופרת והוא קצת יותר ארוך מקודמו - סביבות 1.5 סנטימטרים נוספים ל-4.815.

כמו ל-B4, לאאוטבק מנוע 2.5 ל' עם 175 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.2 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 14 ק"מ לליטר. לאאוטבק יכולת שטח מגובשת עם מרווח גחון של 22 סנטימטרים, לצד בקרת ה-SI דרייב וה-X-MODE הכוללת תוכנית ייעודית לשטח.

אחת מנקודות החוזק של אאוטבק הוא חלל הפנים המרווח שלו שפותח בניחוח אמריקני-אוסטרלי. הדגם ב-2015 כולל מושבים כורסתיים, משענת יד רחבה מאוד, ונשען על בסיס גלגלים של 2.74 מ'. מאחרי היושבים בשורה שתיים תא מטען של 512 ל' במצב רגיל עם קיפול 40/60.

שטח המדיה המרכזי כולל כאמור בקרת בידור ומידע זהה לזו המותקנת ב-B4, לרבות התאמה ל-WAZE. התפריטים ברורים וגדולים, על בסיס צג מגע בגודל 6.2 אינטש או 7 אינטש, כאשר בגרסאות הבכירות, ניתן לציידו בדיפונים מהודרים יותר, ולקבל גם גג-שמש אלקטרוני, הנעה ללא מפתח ועוד.

המחירים לאאוטבק יחלו ב-200 אלף שקלים ועד 225 אלף שקלים.

seperator
סובארו אאוטבק. אתר יצרן
סובארו אאוטבק/אתר יצרן

בסמל"ת, מדווחים על פתיחה חזקה בשנת 2015, עם היקף מסירות שגדל ב-45% לערך בחודשיים הראשונים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אורי להב, מנכ"ל הקבוצה: "השקת הדור החדש של ה-B4, הנתפסת כספינת הדגל של סובארו בישראל, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה העסקית של סובארו לשווק רכבים התואמים את תפיסת העולם של החברה המושתתת על טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב חיצוני ספורטיבי, אבזור פנימי עשיר, נוחות נסיעה ובטיחות מקסימאלית"

בחברה בישראל, מעריכים כי ביחד תמכרנה כ-1,000 מכוניות בשנה, ו-75% מהן תהיינה מסדרת ה-B4. לשני הדגמים מצורפת אחריות לחמש שנים.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully