וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סוזוקי רומזת על סוויפט חדשה

9.3.2015 / 7:36

סוזוקי מעצבת מחדש את פניה של הסוויפט הבאה, כך שתוכל להתחרות מול תוצרת אירופה וכנגד התחזקותה של יונדאי בקבוצת הסופר-מיני. על הכביש בשנה הבאה

אתר יצרן

מסתמן שבסוזוקי מתארגנים לעשות אתחול קטן לסוויפט הבאה, ולהפוך אותה למתחרה הרבה יותר רצינית בקבוצת הסופר מיני. היצרנית היפנית חשפה בתערוכת ז'נבה דגם שנקרא IK-2 קונספט, שאוצר מאחריו התייחסות ראשונה לרכב קומפקטי שעשוי להכנס לנעליה של הסוויפט החביבה כבר במהלך שנת 2016.

למרות שמדובר ברכב ראווה, הוא נמצא מספר חודשים בודדים מהעפלה לרצפת ההרכבה. בסוזוקי מדווחים על מאפיינים חלקיים של הקונספט, עם אורך של קצת יותר מ-4 מ' ובסיס גלגלים של 2.52 מ'. לשם השוואה, יונדאי i20 החדשה נשענת על בסיס גלגלים של 2.57 מ' ואילו פולקסווגן פולו על 2.47 מ'. אם ישמור על נתונים אלו, יספק לחמשת הנוסעים מרווחי מרפקים מכובדים, וגם מרחק טוב מהשורה הראשונה.

העיצוב של ה-IK-2 מתואר בפי הוגי המכונית כ"נוזלי". לא ברור מהיכן שאבו את ההשראה, אולם לפחות מבחינת זהות משפחתית, הוא התחבר לרכב קומפקטי נאה החולק דמיון לסוזוקי ויטארה החדש.

הפלטפורמה של ה-IK-2 תהיה חדשה לחלוטין ותשרת כלי רכב רבים בהמשך. בתוך כך, הצליחו לשדרג את בידוד הרעשים והיכולת הדינמית של המכונית ביחס לסוויפט הנוכחית (שהייתה מהנה בזכות עצמה). בחרטום הקצר, סוזוקי הבריגה מנוע מסדרת BOOSTERJET עם 1.0 ל' טורבו בהספק לא ידוע בשלב זה. החברה יכולה לצרף גם את מנוע ה-1.2 ל' ההיברידי עליו דיווחנו במסגרת חשיפת רכב הפנאי שעומד לצידה בז'נבה.

עוד פרטים על הסופר מיני החדשה ייחשפו בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully