וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מגאן החדשה תוצג בתערוכת פרנקפורט

10.3.2015 / 8:02

המשפחתית של רנו תשיל את המעטפת הקודמת לטובת פלטפורמה חדשה וקלה יותר, ותאמץ מנועי טורבו קטני נפח לצד גרסת RS מחוזקת בכבדות. הבכורה בסתיו

רנו מגאן מתיחת פנים. אתר יצרן
רנו מגאן. הגיע הזמן לדגם חדש לגמריי/אתר יצרן

רנו מגאן היא אחת מתוך כמה מכונית ליבה של היצרן הצרפתי, אבל מאז שנת 2008, עושה רושם שמהנדסי החברה ישבו בחיבוק ידיים רק ממתינים להזדמנות טכנולוגית שתפיח בה חיים חדשים. הדלת נפתחה לרווחה אשתקד, כאשר השותפה ניסאן הציגה את הקשקאי המבוקש על פלטפורמת ה-CMF המודולארית, ממנה סחטו גם את פולסאר הקומפקטית. אולם כעת איפוא, רוכבים הצרפתים על המומנטום וממציאים את המגאן כמעט מאפס.

המגאן 2016 תחלוק את קווי המתאר שלה עם כמה כלי רכב חדשים, בהם הפנאי המשפחתי קאדג'ר וכן עם וקפצ'ור (שיזכה למתיחת פנים סמלית). היא תהיה פחות או יותר באותן פרופורציות של הדגם הנוכחי, אך תזכה לתא נוסעים מרווח ולהנדסת אנוש מהודקת עם חומרים איכותיים יותר, בקרות מידע ובידור חדישות, ועוד הרבה תוספות באגף האופציונאלי.

נבחרת המנועים של רנו תהיה רחבה מאי פעם; הדגם הקומפקטי יצטייד ב-3 ו-4 צילינדרים, עם טורבו ובלי, תיבות ידניות ודו-מצמדית. חלק מהמנועים הקטנים יגיעו ישירות מניסאן, אבל מסתמן שלפחות הדגם הספורטיבי והמושחז במשפחה - RS מגאן, יעפיל אל מעבר ל-300 כ"ס בניסיון לאתגר את הונדה סיוויק TYPE-R החדשה, שלאחרונה קבעה זמן שיא להקפה סביב הנורדשלייפה הגרמני במתחם הנורבורגרינג.

ברנו מקווים שהמגאן תוכל לנער את האבק שהצטבר על המשפחה ולבצע מפנה משמעותי, כפי שעשתה רנו קליאו לפני שנתיים בסגמנט הסופר מיני. למגאן תמתין כמובן תחרות לא פשוטה מול פיג'ו 308, פורד פוקוס, פולקסווגן גולף, יונדאי, קיה ועוד. הבכורה הרשמית של המגאן החדשה מתוכננת לחודש ספטמבר הקרוב, שעה שהמכירות תצאנה לדרך בתחילת 2016 באירופה. אלינו סביר שתנדוד מתישהו ברבעון הראשון או השני.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully