וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שברולט ספארק חדשה

10.3.2015 / 9:49

שברולט שחררה טיזר ראשון ליורשת של שברולט ספארק הקטנה שתוצג לראשונה במסגרת תערוכת ניו-יורק בחודש הבא

שברולט ספארק 2015. יצרן,
שברולט ספארק. דמיון לסוניק הקומפקטית/יצרן

אפשר לראות בטיזר של שברולט ספארק יישור קו משפחתי עם משפחת הסוניק העממית. ואכן, המיני הקטנה של היצרנית מארה"ב (המיוצרת בקוריאה), צפויה לקבל את אותם המאפיינים הוויזואלים שקיימים כיום בסוניק הקומפקטית ובאחותה הסדאנית וכן בשברולט קרוז 2016. המשמעות היא, לפחות מהצד החיצוני, גורסת שהספארק מקבלת את בתי התאורה האגרסייבים בחזית ומאחור תחשוף חצי אבולוציה של הדגם היוצא, תוך שינויים מבניים קלים במידותיה.

המכונית נצפתה לאחרונה במסגרת מבחנים בסין, ולפי דיווחים של כלי התקשורת המקומיים, היא הצליחה למשוך לא מעט תשומת לב - נדבך חשוב במכונית עירונית שמככבת על שפת המדרכה האורבנית. מייקל סימקו, סגן נשיא שברולט: "העיצוב החדש של הספארק גדל והתבגר במקביל לסגמנט. המראה הצעיר והחינני של הספארק נשמר, אבל היא פותחה בהתאם לצרכים המודרניים והרף הנדרש בקבוצתה".

הספארק, שהיא למעשה קרובת משפחה של אופל קארל האירופית, תעשה שימוש בשניים או שלושה מנועים, אחד מהם יהיה ה-1.0 ל' המשרת את קארל עם 75 כ"ס, אך בהחלט ייתכן שבחזית יושתל מנוע נוסף, בנפח 1.2 ל' עם הספק מתוגבר בשיעור סמלי. התיבות, כרגיל תהיינה ידניות או אוטומטיות.

הספרק תוצג לראשונה בתערוכת הרכב בניו-יורק בחודש אפריל הקרוב. מהיבואנית לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הספארק תגיע ארצה בתחילת 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully