וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה האוכל: ג'רמי קלארקסון הושעה מהתכנית טופ-גיר

11.3.2015 / 9:31

קלארקסון הושעה מהתכנית טופ-גיר לאחר שנקלע לעימות פיזי עם אחד מהמפיקים. "הם סיימו לצלם אחרי יום ארוך, והוא גילה שאין מה לאכול על הסט"

ג'רמי קלארקסון, טופ גיר. אתר יצרן
ג'רמי קלארקסון. מתח את גבולות ההבנה של מפיקי התכנית/אתר יצרן

שוב צרות על הסט של תכנית הרכב "טופ-גיר". כלי התקשורת בבריטניה מדווחים שה-BBC החליטו להשעות את מגיש התכנית הבכיר, ג'רמי קלארקסון, לאחר שנקלע למריבה עם אחד מהמפיקים. בעקבות האירוע, ה-BBC הורידו את שני הפרקים הבאים בסדרה שתוכננו לעלות לאוויר בימי ראשון, ובמקומם ישדרו תכניות דקומנטריות.

על פי מקורות שנכחו על הסט, קלארקסון, בן ה-54 שהחל את דרכו ב-BBC ב-1988, "התחרפן" לאחר שהצוות סיים יום צילומים ארוך בניוקאסל והופתע לגלות שחברת הקייטירינג לא השאירה אוכל עבור המנחים והמשתתפים. קלארקסון הגיב בזעם ותקף באגרוף את אחד מהמפיקים, גבר כבן 36 בשם אוייסין תומון. מאוחר יותר, הגיעו הדיווחים לאזניהם של ראשי חטיבת הטלוויזיה ב-BBC, דני כהן וטוני הול, ואלה החליטו על השעיייתו המיידית. לפי שעה, המשטרה לא מעורבת בתקרית.

עד כה, קלארקסון לא הגיב לניסיונות ליצור עימו קשר, וניהל דיונים קצרים רק עם עמיתיו בחשבון הטוויטר שלו. ג'יימס מאי, הקולגה לתכנית צייץ בטוייטר: "אין טופ גיר השבוע. מה לגבי טייסת 633"? לכך הגיב קלארקסון וצייץ : "לא, לא. היכן שנשרים מעזים. צילמתי פעם כמה תוכניות דוקו מצויינות על המלחמה. שישדרו את זה".

קלארקסון, שהכניס לכיסו אשתקד כ-600 אלף לירות שטרלינג רק מצילומי התכנית, (מתוך 30 מיליון לירות שטרלינג שהרוויח מאז עלה לאוויר הפורמט המחודש ב-2001), זכה לא פעם לביקורת חריפה מאת המפיקים, וכן לאזהרות לגביי אמרותיו השנויות במחלוקת; בשנה הקודמת, שוגרה לעברו אזהרת פיטורים מדני כהן בעקבות שימוש במילה "ניגר" לכאורה. קלארקסון גם כינה בעבר אדם אסייתי "מלוכסן", סקוטיות "מופקרות" ואת הרומנים "צוענים".

למרות זאת, נראה שהפופלריות של קלארקסון בקרב מעריציו, וכן ונוכח חשיבותו הכלכלית לערוץ, חילצו אותו מכל המשברים אליהם נקלע בשנים האחרונות. חשבון הטוויטר שלו כולל 4.5 מיליון עוקבים, ולפי ה"דיילי מירור" נפתחה עצומה להחזרתו לתכנית באופן מיידי, עליה חתמו כבר מעל 130 אלף אנשים.

  • עוד באותו נושא:
  • טופ גיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully