וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופל אדם אוטומטית

13.3.2015 / 8:49

שלמה החלה לשווק בישראל גרסה אוטומטית של המיני היוקרתית אופל אדם. המחירים, החל ב-92 אלף שקלים

אופל אדם 2015. יצרן,
אופל אדם 2015 בישראל/יצרן

יבואנית מותג אופל לישראל, קבוצת שלמה הכריזה אמש (חמישי) על תחילת שיווקה של אופל אדם 2015 בגרסתה האוטומטית. מכונית המיני הגרמנית שווקה מאז אפריל האחרון במחוזותינו מצוידת בתיבה ידנית בלבד. הדגם החדש, כמו קודמו מצויד במפרטים מגוונים ועשירים, הכוללים תוספות פנים וחוץ בהתאמה אישית.

במפרט הטכני, גולת הכותרת היא כאמור התמסורת החדשה בקרביים; האדם, לה מנוע 1.4 ל' המפיק 87 כ"ס ו-13.8 קג"מ הזמינים ב-4,000 סל"ד, מחוברת לתיבת הילוכים MTA אוטומטית עם 5 מהירויות. היא תאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות ועד 176 קמ"ש מרביים. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת בנסיעה בערים, עומדת על כ-15 ק"מ לליטר.

את האדם ניתן לרכוש בישראל עם חבילות "התאמה אישיות" אותן ניתן לתפור עם גוונים כפולים בתא הנוסעים ומחוצה לו (למעלה מ-100 שילובים שונים). אלה נחלקות בישראל בין החבילה "היוקרתית" לבין "החבילה המפנקת והמשתלמת". הראשונה, מציעה לנהגים את כל התוספות בהיצע, לרבות מסך מגע 7 אינטש, מערכת שמע משופרת, בלוטות' מקורי, חישוקים בקוטר 16 אינטש ועוד. באגף הבטיחותי, לאדם 6 כריות אוויר, בקרת משיכה ובקרות יציבות ובלימה.

אופל אדם אוטומטית מתומחרת בישראל ב-92 אלף שקלים לגרסת בסיס. המתחרה הישירה בישראל היא פיאט 500.

בשלמה, מציינים כי בחברה נערכים לשנה עמוסה בחשיפות מקומיות; במהלך השנה תגענה ארצה אופל קארל - מכונית מיני זולה, אופל אדם רוקס, אופל קורסה החדשה, גרסאות ספורט של חטיבת OPC, דגמים מהאגף המסחרי ועוד.

אופל ישראל סיכמה את החודשיים הראשונים של 2015 במגמת גדילה במסירות רכב חדש. על פי דוח איגוד יבואני הרכב, זינקה בשיעור של 28% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. המכונית הנמכרת ביותר של אופל בארץ היא האסטרה, עם היקף של 546 מסירות, ואחריה קורסה (393).

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully