וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי קלארקסון: "כל הדינוזאורים נכחדו, לאיש לא איכפת"

15.3.2015 / 7:34

קלארקסון לא מחכה להחלטת ה-BBC בעקבות המריבה עם מפיק התכנית ועשוי שלא לחזור. כתב בטור שלו ב"סאן": "ליצורים גדולים ומאיימים כאלה, אין מקום בעולם שהמשיך הלאה"

ג'רמי קלארקסון. AP
ג'רמי קלארקסון. לא יחכה להכרעת ה-BBC ושוקל לעזוב על דעת עצמו/AP

הסערה סביב התקרית האלימה בין ג'רמי קלארקסון, מנחה תכנית הרכב "טופ-גיר" לבין אחד מהמפיקים עדיין נמצאת בעיצומה. מספר ימים לאחר שהושעה המגיש בן ה-54, פרסם טור בעיתון ה"סאן" הבריטי ובו רמז על פרישה יזומה מהתכנית. "ליצורים גדולים ומאיימים כאלה, אין מקום בעולם שהתקדם הלאה", כך כתב בפרפרזה על דינוזאורים. "הטבע שגה כאשר המציא את הדינוזאור; הוא גדול מידי, אלים מידי".

בהמשך, קלארקסון התייחס לתקרית האלימה בינו לבין תימון בן ה-36, וכתב כי "אין לי כוונה לנבור כאן בפרטים, על מה ואיך זה קרה, או מה עתיד להתרחש. אני די בטוח שנמאס לכם מזה בידיוק כמוני". עוד הוסיף קלארקסון, כי "אני יכול רק לומר לכם שהדברים נראים רע, אבל לא רע מאוד".

על פי דיווח מעודכן של ה"מירור", קלארקסון איים על תימון בסיום יום צילומים בלובי של מלון "הול" ביורקשייר שיחסל לו את הקריירה, וכן כינה אותו "אירי, עצלן ושמוק", והכול בעקבות ויכוח על היעדרה של חתיכת סטייק בשעות הערב. לאחר מכן, הכה אותו קלארקסון וגרם לו לדמם מהשפה התחתונה. איון תימון עובד בטופ-גיר קרוב ל-6 שנים, ולפי מקורביו זו "עבודת החלומות שלו". בתוך כך, זוכה לאחרונה לביקורת חריפה מצד צופי התכנית שחוששים שזו עלולה להתבטל ללא קלארקסון. "עכשיו הוא מרגיש לחץ אדיר מהסביבה", כך מסרו ל"מירור" כמה מהקולגות שלו ב-BBC.

על רקע הדברים, גם קלארקסון וגם תימון הצטיידו בעורכי דין לקראת החקירה הרשמית של ה-BBC שתפתח בשבוע הבא. אם קלארקסון יואשם בתקיפת תימון, הוא עשוי לקבל מכתב פיטורים, מה שיכול לכאורה לגרום לסגירת התכנית שנאמדת ב-50 מיליון לירות שטרלינג בשנה.

מנגד, ישנם דיווחים מצד ה"דיילי טלגרף", לפיהם גם אם קלארקסון יפוטר התכנית תמשיך בלעדיו. מקור בהפקה ששוחח עם העיתון, אמר שאנשים ממהרים להספיד את הפרנצייז' המוטורי. ":אנשים חושבים שאם אין קלארקסון - אז גם לא תהיה טופ-גיר. אבל זו פשוט טעות". עוד הוסיף כי בכל מקרה אין מקום ראוי יותר לטופ-גיר מה-BBC משום שאינה כפופה למפרסמים. גם ראש חטיבת ההפקות של טופ-גיר, דני כהן, אמר לאחרונה כי "טופ גיר גדולה יותר מבן אדם אחד".

שותפיו לתכנית בעשור וחצי האחרון, ג'יימס מאי וריצ'רד המונד מיעטו, אם בכלל להגיב בימים שחלפו מאז התפרסמה התקרית; מאי אמר בקצרה שמדובר במקרה "מגוחך", והמונד הוסיף בחצי חיוך: "קלארקסון אידיוט, אבל לא יבטלו את טופ-גיר". שניהם אגב, בניגוד לקלארקסון חתומים על חוזה פרילאנס זמני שאמור להסתיים בחודש הבא.

הצופים, על מיליוניהם מסביב לעולם, לא נותרו כמובן אדישים והקימו עצומה עליה חתמו כבר קרוב ל-900 אלף איש מאז יום רביעי האחרון. "אחד הדברים שהכי נגעו לליבי וריגשו אותי זה התמיכה שאני מקבל מאנשים בימים האחרונים", אמר קלארקסון.

רוצים להציל את קלארקסון? הנה ההזדמנות שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully