וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטומוטר 2015: "עולמות הרכב". מה מחכה לכם?

16.3.2015 / 7:50

אוטומוטור 2015 תיערך השנה במתכונת מורחבת תחת הכותר "עולמות הרכב". בתפריט: אסטון מרטין, רולס רויס, פרארי, מזרטי, ספינות מירוץ ועוד. ויש גם בשורה במחיר הכניסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת אוטומוטור חוזרת ב-5 באפריל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שהוכרז לפני מספר שבועות, תערוכת הרכב הישראלית אוטומוטר 2015, "עולמות הרכב", תצא לדרך כמנהג המסורת בגני התערוכה בחול המועד פסח, החל ב-5 באפריל ועד 8 באפריל, תאריך נעילתה. מארגני האירוע, חברת 'רבומוטור', פרסמו אמש (ראשון) רשימה חלקית של המשתתפים בתצוגות ונראה שהשנה הורחבה המסגרת לחוויה קצת יותר עשירה בתוכן ובמחיר מופחת בהשוואה לשנים קודמות.

זו השנה ה-27 בה מתקיימת התערוכה בתל אביב, והאביב היא תתפרש על פני מספר גדול יותר של אולמות. במסגרת הפסטיבל המוטורי, כל אולם יוקדש השנה למכונית על או מכונית פאר מסוג אחר, כאשר ביניהן נמנה את אסטון מרטין, רולס רויס, פרארי, מזרטי ועוד, לצד דגמים חדשים של פורד (מוסטאנג), לנד רובר ועוד. בנוסף לכך, יתקיים אירוע נפרד עבור מכונית האסטון מרטין של ג'יימס בונד במופע אור-קולי מושקע.

בגזרת הדו-גלגלי, הוקמה תצוגה היסטורית מיוחדת של תולדות האופנועים החל ב-1914 ועד לכלים המודרניים של ימינו, בהם דוקאטי, קוואסאקי (H2), וכן יוצגו אופנועים חשמליים חדשניים. לצד זאת, ולאחר יותר מ-20 שנות היעדרות, יחזרו סירות המירוץ לתערוכה עם מפגן גדול של כלים וציוד, וכן יוצג ה-SEA BOB החדש.

זאת ועוד, ימלאו את ימי התערוכה מופעי אקסטרים באדיבות רוכבי אופנועים, מכוניות דראג, טרקטורונים חדשים ואביזרי טכנולוגיה מענף הרכב. לצד זאת, יככבו גם כוחות הבטיחון עם ג'יפים צבאיים, טנקים רובוטים, נגמ"שים חדשים (נמר) וכן תהיה נוכחות של כוחות ההצלה בישראל.

חלק מהתמורות השנה בתערוכה הופנו גם למחיר כרטיס הכניסה. דורון גילר, מנכ"ל רבמוטור: "אנו קשובים לבקשות הקהל ומודעים למגמות הכלכליות המתפתחות בישראל ולאור זאת, החלטנו להוריד את מחיר הכרטיס כך שיהיה נגיש לכל מי שירצה לבקר בחוויה המוטורית".

מחירי הכרטיסים:
לאומי קארד 1 + 1 ב-95 שקלים.
כרטיס משפחתי לשני מבוגרים ושני ילדים - 299 שקלים.
לילדים עד גיל 5 - הכניסה חינם.

מבצעים יתקיימו גם עבור חברי מועדון "חבר", "בהצעדה", בנקים שונים, קרנות השוטרים ועוד. בקופות ניתן יהיה לרכוש גם כרטיס מוזל, אולם מחירו לא ידוע בשלב זה (ובכל מקרה לא יהיה מעל 95 שקלים). את הכרטיסים ניתן לרכוש מראש גם בחברת "איוונטים".

שעות פתיחת התערוכה הן 10:00-20:00, וכן מציינים המארגנים כי ניתן להביא מזון ושתייה מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully