וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה ליגואר XF החדשה

18.3.2015 / 9:12

יגואר משחררת שתי תמונות ופרטים אודות יורשת ה-XF שתוצג בתערוכת הרכב בניו-יורק בחודש הבא. "רף חדש של יעילות ומשקל"

יגואר XF. אתר יצרן
יגואר XF החדשה/אתר יצרן

יגואר שחררה שתי תמונות של הדור השני של מכונית הסאלון הבריטית (בבעלות הודית) יגואר XF, לקראת הבכורה הרשמית שלה בתערוכת הרכב בניו-יורק באפריל. המכונית תקבל חשיפה קצת יותר מוקדמת, ב-24 במרץ במסגרת מבחן שיבוצע על ידי נהג פעלולים בשם ג'ים דאוול (ג'יימס בונד, זהות אבודה, אינדיאנה ג'ונס), שידגים את היכולות של המכונית במתקן ניסוי מיוחד.

מהתמונות הבודדות שיגואר פרסמה, קשה לשפוט אם היא החליטה לסטות מהקו של הדגם הקיים, אך סביר שהיא תאמץ חלק ניכר מהמאפיינים החיצוניים של יגואר XE החדשה, המתחרה המודרנית לב.מ.וו סדרה 3. עוד מדברים ביגואר על מבנה דמוי קופה, חרטום קצר יותר ומשקל מופחת במידה ניכרת כאמור, בהפרש של כ-100-200 קילוגרמים מהדור הראשון.

העיצוב של ה-XF הושפע רבות ממה שמכנים בחברה "זהות משפחתית", מתוך שאיפה למצק סימני היכר ברורים. "בסגמנט הזה, אתה צריך מותג שמזהים אותו מייד ולא לדבר במונחים מעורפלים", כך אומר בכיר בחברה לכלי התקשורת בבריטניה. "אם יש לך אודי, אתה רוצה שידעו שיש לך אודי, ולא כולם יכולים להביט כיום על ה-XF ולהגיד בוודאות, הנה, זו יגואר".

ה-XF החדשה משקפת קפיצה מסוימת קדימה במערכות ההנעה הבסיסיות, כאשר מלפנים יתחבו מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל עם צריכת דלק מופחתת שתעמוד על כ-25 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת (יצרן). דגמי הספורט, בהם ה-XFR לא יאחרו להפציע במכונית הסאלון המפוארת עם מנועי בנזין מוגדשי-על בעלי הספקים שינועו באיזור ה-600 כ"ס ממנועי V8.

יגואר XF. אתר יצרן
שיפור גדול בתא הנוסעים/אתר יצרן

טיפול מסור ומוקפד, קיבל גם תא הנוסעים של ה-XF, שצפוי להיות הרבה יותר נגיש לפעולות שגרתיות, ומנגד חונך מערכות פנים מתקדמות עבור המותג הבריטי. גם כאן, חולקת דמיון ה-XF ל-XE הקטנה ממנה, עם עיצוב רחב שבמרכזו צג מגע גדול ובין המושבים תעלה מרכזית רחבה עם תאי אחסון, כניסות למכשירים אלקטרוניים ועוד.

יגואר מוסיפה שה-XF תשיק בדגם זה את בקרת ה- InControl שהינה מופעלת על ידי הוראות קוליות ונחשבת לטובה מסוגה כיום בענף הרכב לדברם. ה-XF תיוצר במפעלי החברה בברומיץ' ותצא לאור במהלך הקיץ הקרוב.

מיבואנית יגואר לישראל, חברת מאיר נמסר לוואלה! רכב כי ה-XF החדש תגיע בסוף 2015. ה-XE עתידה לנחות בארץ במהלך הרבעון השני של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully