וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיית קלארקסון: 3 הפרקים האחרונים של "טופ-גיר" ישודרו

19.3.2015 / 10:12

על רקע החקירה בעניינו של ג'רמי קלארקסון, ה-BBC רומזים כי יקרינו את 3 הפרקים האחרונים של "טופ-גיר" בהמשך השנה ערוכים ללא קטעי מעבר באולפן. זאת בשל התנגדותם של שני עמיתיו לתכנית להצטלם בהיעדרו

ג'רמי קלארקסון, טופ גיר. אתר יצרן
צוות טופ-גיר, ג'יימס מאי, ריצ'רד המונד וג'רמי קלארקסון/אתר יצרן

למרות החקירה המתמשכת נגד ג'רמי קלארקסון בעקבות העימות המילולי והפיזי עם מפיק בתכנית הרכב "טופ-גיר" בשבוע שעבר, מסתמן ששלושת הפרקים האחרונים שנותרו בעונה ה-22 של הסדרה יוקרנו ב-BBC2 במועד כזה או אחר, כך על פי דיווחים של ה"סאנדי טיימס".

על רקע השעייתו של קלארקסון, הסיקו המעורבים בפרשה שהפקת התכנית תגנוז את כל הפרקים שנותרו על רצפת חדר העריכה. אולם, מקורבים לחטיבת הבידור של ה-BBC טוענים שבימים אלה המקטעים שצולמו במהלך החודשים האחרונים נערכים מחדש, וכי הם בהחלט יגיעו לשידור בעתיד - ללא קשר לגורלו של קלארקסון.

על פי דיווח של ה"סאנדי טיימס", מקור בהפקה העביר לעיתון מסר ברור בנוגע ל-3 הפרקים שטרם שודרו: "זה לא הולך להיות כמו הקלטות הגנוזות של ריצ'רד ניקסון", כך ציין. אחד מהפרקים שכבר צולמו בעונה ה-22 כולל מכוניות "תקציב" פתוחות גג, במהלכו קלארקסון בחר בפיאט 124 ספיידר, מאי בפיג'ו 304 והמונד ב-MGB קלאסית. בנוסף, לכך, עולה כי ההפקה ממשיכה לנסות לארגן מבחן משווה בין מספר מכוניות על היברידיות, בהן פורשה 918 ספיידר, לה פרארי ומקלארן P1. אם כי במקרה זה, ישודר פרק בונוס מיוחד ולא יכלל בתכנית מלאה.

בימים האחרונים, מתבררר שב-BBC ניסו להשאיר את טופ-גיר בחיים על ידי צילום קטעי המעבר באולפן בהיעדרו של ג'רמי קלארקסון, אך הדיונים עם ג'יימס מאי וריצ'רד המונד הגיעו למבוי סתום לאחר שהשניים סירבו לשתף פעולה, בתואנה שאין טופ-גיר ללא הצלע השלישית בחבורה. "ישנה תחושה שהתכנית היא כולם ביחד - או כלום אחד גדול", כך צייץ אחד ממפיקי התכנית.

קלארקסון בן ה-54 הואשם כזכור בהכאת איוסן תימון, מפיק בן 36 שמנהל חלק מהשירותים הניתנים למגישים מידי יום על הסט. קלארקסון חבט בו לאחר שגילה שלא הוגש לו סטייק בסיום יום צילומים ממושך ונאלץ להסתפק בשאריות אוכל קרירות.

עתידו של המנחה השנוי במחלוקת מונח כנראה בידיו של טוני הול, היו"ר של ה-BBC. אחד מעוזריו, סיפר אמש על הקשיים שעוברים עליהם מאז התפרסמה הפרשה, בניסיון למצוא פתרון לסכסוך; "אנחנו מתמקדים במי שהותקף, ובזכויותיו, אבל אנחנו בהחלט תקועים כאן בין הפטיש לסדן. החברים של קלארקסון ומעריציו מפעילים עלינו הרבה לחץ. אין סיכוי שכולם יצאו מרוצים מתוצאת החקירה הזו".

קשה לחזות מה צופן העתיד לטופ-גיר שנחשבת לתכנית רווחית במיוחד, בה צופים עשרות מיליוני אנשים מסביב לעולם. בכלי התקשורת בבריטניה חלוקים בדעותיהם, כאשר מצד אחד מהמרים שתבוטל אם קלארקסון יאבד את מקומו, ומנגד יש מי שמעריכים שה-BBC לא יעזו לוותר על תרנגולת שמטילה ביצי זהב. התשובות, בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully