וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית האמינה ביותר באירופה: ווקסהול אגילה

22.3.2015 / 8:21

התאומה האירופית של סוזוקי ספלאש, ווקסהול אגילה נבחרה למכונית האמינה ביותר באירופה בסקר של "וורנטי דיירקט" שבחן 50 אלף פוליסות ביטוח של מכוניות בנות 5 שנים. הגרמניות הבכירות איכזבו

ווקסהול אגילה. אתר יצרן
ווקסהול אגילה, סוזוקי ספלאש בשבילנו/אתר יצרן

הנה משהו שעשוי להפתיע רבים: מותגים צרפתים (חצי יפנים) ובריטים הובילו את סקר האמינות הגדול ביותר של חברת "וורנטי דיירקט" שפורסם בימים האחרונים. על פי ניתוח הממצאים, המכונית האמינה ביותר באירופה, שגילה לפחות 5 שנים וצברה מעל 80 אלף קילומטרים על מד המרחק, היא אופל אגילה - או בשמה השני - סוזוקי ספלאש.

הצמרת מורכבת ממכוניות עממיות ברובן, שהוכיחו רף אמינות יחסית יוצא דופן למוצאן (בהשוואה לביקורת הציבורית לפחות). וורנטי דיירקט בוחנים את הקריטריונים בהתאם לפוליסות ביטוח, מתוך מאגר של 50 אלף מבוטחים. המכונית נמדדת לפני תדירות תקלות, עלויות תיקון, משך התיקון וגילה הממוצע והקילומטראז' הממוצע שליקטרה במשך חמש שנים כאמור.

האגילה דורגה ראשונה בטבלה עם ציון ממוצע גבוה. התקלה הנפוצה ביותר בה היא במערכת המתלים - 30% מכלל הליקויים. שניה אחריה היא פיג'ו 107 שסובלת בעיקר מבעיות במערכת החימום והקירור (43% מהליקויים שדווחו), וצמודה אליה התאומה סיטרואן C1 עם תקלות אלקטרוניות (44%). במקום הרביעי וולוו S40, שם שליש דיווחו על בעיות וסיבוכים במתלים. סוגרת את החמישיה הראשונה פיג'ו 3008 עם תקלות במערכת החשמל (40%).

בהמשך, צמד מכוניות מקונצרן פולקסווגן - סיאט איביזיה ופולקסווגן לופו אוכלסו באמצע עם תקלות אלקטרוניות, ובמקום ה-9 סיטרואן ברלינגו עם ליקויים במערכת החשמל. את העשיירה נועלת סמארט פו טו לה התגלו ליקויים במנוע (30% מכלל התקלות).

מהעבר השני, מככבות בתחתית מכוניות הפאר והספורט מגרמניה; אלה מתקלקלות לפחות פעם אחת בשנה. המכונית הכי פחות אמינה, לפי וורנטי דיירקט היא אודי RS6, שסובלת מתקלות במערכת המתלים (36% מכלל המקרים). לא רחוק אחריה, ב.מ.וו M5 עם 27% שיעור תקלות במערכת החשמל. פורשה, יצרנית המכוניות משטוטגרט מופיעה כאן עם ה-911 (996), וגם היא נגועה במחלות אלקטרוניות (26%), כמו גם בנטלי (30%). המכונית שנחשבת "אמינה" יחסית בקרב המאכזבות, היא מרצדס CL עם ליקויים בסרן ובמתלים (32%).

מנהל החברה, דיוויד גרנס: "זה בהחלט מעודד לראות מותג בריטי בפסגה. הסקר שלנו מצביע גם על אמינות גבוהה יחסית במותגים שוודים, צ'כים, ספרדים וצרפתים - כולם הפגינו אמינות גבוהה יותר מהגרמנים. זה עשוי להפתיע רבים שעדיין חושבים שגרמני זו מילה נרדפת לעמידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully