וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק מציגה את ספינת הדגל המפוארת: CT6

4.4.2015 / 8:46

קדילאק CT6 החדשה עשויה להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית. מצוידת במנועי בנזין עד 400 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית 8מהירויות ומסכים נשלפים לנוסעים מאחור

אתר יצרן

בקדילאק נחושים להמציא את עצמם מחדש בכל שנה שחולפת, ואם לשפוט על פי ההצלחה של ה-CTS ו-ATS, יש הרבה מקום לצמוח ולהעשיר את קופת ההכנסות. הפעם, מדובר במכונית פאר חדשה - ספינת דגל בשם CT6 שנמצאת בפיתוח קרוב לשנה, עשויה ברובה אלומיניום ונושאת על גביה את המותגו כולו כנגד החזית הגרמנית של ב.מ.וו, אודי ומרצדס, ומול לקסוס ואינפיניטי בין השאר.

בקדילאק מתארים מכונית בסגנון לימוזינה, אך כזו שגם לנהג יהיה חשק לשרוץ בה יחד עם הדירקטורים. מלבד היותה מרווחת בדומה לב.מ.וו סדרה 7 (בסיס גלגלים קצר), יש לה הנעה אחורית כמובן ולפי יוהן דה ניסן, נשיא קדילאק, אפשר גם לדבר על "תשוקה" מאחרי גלגל ההגה. "זה מסע אמיץ עם דינמיוות שאין שווה לה". על אף מידותיה המכובדות, שומרת על משקל נמוך יחסית שכמעט זהה לקדילאק CTS - מתחרת מרצדס E קלאס וזאת כאמור בזכות תרכובות אלומיניום. בחזית, היא תקבל מנועים שימושיים שיחלו ב-2.0 ל' טורבו עם 265 כ"ס, וצמד מנועי V6 טורבו עם כ-300 ו-400 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות.

קדילאק CT6. אתר יצרן
קדילאק CT6/אתר יצרן

בתמורה ל-70 אלף דולר, כנראה לדגם בסיס, יקבלו הרוכשים בארה"ב את בקרת ה-CUE המתקדמת של קדילאק עם מסך מרכזי גדול ומרשים בגודל 10 אינטש, הנשלט על ידי מקשי מגע צמודים לתעלה המרכזית. המסך מחובר למערכת מצלמות היקפיות ב-360 מעלות שמנטרות פעילות סביב המרכב הארוך, ומקרינות חלק מכך גם על גבי תצוגה עלית מיוחדת מאחרי המראה המרכזית. פונקציה נוספת של מערכת המצלמות היא שמירה מפני גניבות; אם לדוגמא נשבר חלון או שהמכונית זזה ממקומה, המצלמה מתעדת מה התרחש סביבה ושומרת הכול בכרטיס זכרון.

עוד מסכים אפשר למצוא גם במושבים האחוריים שהינם בסגנון כורסא מרווחת עטופה עור; אלה נשלפים מגב השורה הראשונה (גם הם בגודל 10 אינטש) ומאפשרים חיבור HDMI ו-USB דרך המשענת בין שני הנוסעים. מובן שאלה גם נהנים מעיסוי מובנה ואינספור כיוונים לנוחות מרבית.

בקרב קדילאק, מכונית זו מציינת את פסגת היכולות שלה ב-113 שנות קיום. בחברה מקווים שהיא תסלול את דרכה לצמרת באירופה, ארה"ב ובסין - חובבת הלימוזינות המוחצנות ושוק הרכב הגדול בעולם אחרי ארה"ב. לישראל בכל אופן, עושה רושם שתגיע בסוף השנה הנוכחית, כך על פי היבואנית לישראל קבוצת UMI.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully