וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצג: מיצובישי אאוטלנדר 2016

5.4.2015 / 7:55

באאוטלנדר ייושמו מעל 100 שינויים בהשוואה לדגם היוצא. זכה לשיפור באיכות הנסיעה, בידוד הרעשים ובאבזור. עדיין לא ידוע מתי יעשה את דרכו לישראל

אתר יצרן

מיצובישי העניקה לאחד מכלי הרכב החשובים ביותר שלה מתיחת פנים היקפית שמוצגת בימים אלה במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק. האאוטלנדר 2016 נוטש את המראה המעט שמרני של 2011 ומאמץ גישה מרועננת בסיועם של קימורים וזוויות אגרסיביות - לפחות בחזית. זהו עיבוד של קונספט שהוצג לפני כמה שנים בטוקיו ועבר לרצפת הייצור בשינויים לא גדולים במיוחד. בחברה מקווים שהשקתו המחודשת בארה"ב תזניק את המכירות המדשדשות שלו באמריקה לאחר שנחת שם באיחור משמעותי.

במיצובישי מדווחים על שימוש בחומרים באיכות גבוהה מבעבר כדי להכשיר אותו להתמודד בקטגוריות קצת יותר תחרותיות בארה"ב בפרט ובכלל בקרב הקרוסאוברים המשפחתיים. מעל 100 חידושים הוכנסו באאוטלנדר 2016 כשאת עיקרם כנראה ניתן יהיה למצוא בחלל הפנים - באווירה המוחרשת, במרחבים, באבזור התקני ובמערכות הבטיחות שלו.

העיצוב של אאוטלנדר הוא שיתוף פעולה בין ראש החטיבה החדש של מיצובישי קונימוטו טושירו, - שגויס לאחר 40 שנה בניסאן, וכמה מעצבים צעירים שהגיעו מהונדה. "אחת מהנחות העבודה שלנו במיצובישי היא שקודם כל מתמקדים בפוקציונליות ואח"כ בצורה", כך בכירי החטיבה. "האמת היא שפשוט לא הצלחתי לזהות את המכוניות של מיצובישי בשנים האחרונות, ואני חושב שאאוטלנדר משקף עבורנו התחלה חדש של שפת עיצוב".

הרכב המנועים של אאוטלנדר יישאר כפי שהיה, עם מנועי בנזין, מנוע היברידי בעל יכולת טעינה ותיבת הילוכים רציפה. בתוך זאת, במיצובישי טוענים שכיילו מחדש את יחסי ההעברה הקבועים בה כדי לשפר את צריכת הדלק ואת רהיטות הנסיעה. גם במתלים בוצעו שינויים כדי להפוך את הנסיעה לחלקה יותר ונעימה לכל 7 הנוסעים.

מיצובישי אמריקה תשמח לקבל את האאוטלנדר החדש - שמגיע לא דקה אחת מאוחר מידי כנראה; המכירות שלו הסתכמו שם ב-13 אלף יחידות בשנת 2014. לשם השוואה, קיה מסרה 14 אלך סורנטו בכל חודש וחצי בארה"ב.

עד שיגיע לישראל, ייתכן שעיצובו הסופי לאירופה יראה מעט שונה, אך לפחות מבחינת מכלולים וציוד, אלו יגיעו גם אלינו בהתאם לנמכר בשאר המדינות. מהיבואנית המקומית כלמוביל עדיין לא יודעים לנקוב בתאריך השקה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully