וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיניוואנים: פורד חשפה את גלקסי החדש

6.4.2015 / 8:19

מוביל הנוסעים פורד גלקסי זוכה לשורה של שינויים עיצוביים וטכנולוגיים בהתאם לקו של המונדאו. יצטרף ל-S מקס בחזית המשפחתית המשופרת של פורד

פורד גלקאסי 2016. אתר יצרן
פורד גלקאסי החדש/אתר יצרן

פורד חשפה רפורמה קטנה אך חיונית של מוביל הנוסעים שלה פורד גלקסי, עם הבטחה לאיכות כללית משופרת, אמצעים בטיחותיים חדשניים ושורה של פתרונות אחסון שימושיים, לצד מנועים חסכוניים יותר בהיצע שיביאו להפחתה בצריכת הדלק של המיניוואן הגדול. כזכור, פורד מחזיקה כיום בארסנל מוביל נוסעים קומפקטי בשם S מקס, בעוד את הובלת 7 הנוסעים בשטח עושה בין היתר גם פורד אקספלורר.

לדברי פורד, הגלקסי הוא הדגם הראשון של החברה שבו מותקן מנגנו אלקטרוני שמגביה ומוריד את שורת המושבים השלישית בלחיצת כפתור, וכך גם ניתן לקפל את השורה השנייה. נוסעים שישבו מאחרי הנהג והנוסע יזכו גם לתוספת של סנטימטר במרוווחים לעומת הגלקאסי הקודם, כאשר נוסף על כך הוא כולל תוספת של כ-20 ל' בנפח תא המטען (מתקפל לרצפה שטוחה לחלוטין). בתוך זאת, נראה שעל רוב מידותיו המקוריות מ-2010 ישמור גם בדור הנכנס שכן הוא מבוסס על פלטפורמת S מקס.

פורד גלקאסי 2016. אתר יצרן
כל מה שצריך למשפחה, תא הנוסעים החדש עם בקרת סינק משופרת וצגים גדולים/אתר יצרן

לגלאקסי לא יהיו דלתות הזזה כמו ברכב מסחרי אלא דלתות רגילות בכל צד, משום שבפורד חושבים שבצורה זו מוגדל שטח המרפקים והברכיים לנוסעים בשתי השורות מאחור, ולטובת קלות השימוש הוכנס גם מנגנון פתיחה "רגלי" לדלת תא המטען מאחור כמו בפורד קוגה -למי שידיו עמוסות קניות מהמכולת.

סגל המנועים של גלקסי רחב, כרגיל וכולל דיזל ובנזין במגוון הספקים ויכולות; הבסיס מתחיל ב-1.5 ל' טורבו עם 160 כ"ס ומנוע 4 צילינדרים טורבו 2.0 ל' עם כ-250 כ"ס. באגף הסולר מנועי TDCI עם תפוקה שנעה בין 120 ל-180 כ"ס. החיבור יהיה לתיבות הילוכים ידניות 6 מהירויות או דו-מצמדית 6 הילוכים. בהמשך, יחבור למשפחה מנוע בי-טורבו 2.0 ל'עם 220 כ"ס לוגם דיזל שאמור להיות גם חסכוני וגם ביצועיסטי.

פיסת טכנולוגיה נחמדה שתופיע גם היא בגלקסי היא בקרת ה-Intelligent Speed Limiter, שאמנם מוגבלת כנראה לשימוש באירופה, אבל מסוגלת לזהות רמזורים ותמרורים ולמנוע מהמיניוואן המשפחתי לנסוע במהירות מופרזת. המעטפת הבטיחותית מתוגברת גם בבקרת יציבות משוכללת, בקרת התהפכות, הרבה מאוד כריות אוויר, סיוע לבלימה ועוד. תא הנוסעים כולל את מערכת SYNC2 שהותקנה גם בפורד פוקוס המחודשת (תושק בקרוב בארץ).

טרם ידוע מתי הגלקסי יגיע לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully