וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה העולמית: מרצדס C קלאס

6.4.2015 / 8:02

מרצדס C קלאס זוכה בתואר מכונית השנה העולמית והיא לא לבד. ה-S קלאס קופה היא מכונית היוקרה וה-AMG GT היא מכונית הביצועים של השנה. סיטרואן C קקטוס הוא הרכב המעוצב וב.מ.וו i8 היא המכונית הירוקה של השנה

השקה מרצדס C קלאס. קובי ליאני
השקה מרצדס C קלאס/קובי ליאני

שלושה מתוך חמשת פרסי מכונית השנה העולמית שהוכרזו בתערוכת ניו-יורק שייכים למרצדס, יצרנית מכוניות היוקרה מגרמניה. 75 עיתונאי הרכב הבכירים בעולם מ-22 מדינות את התואר העיקרי והחשוב - 'מכונית השנה העולמית' למרצדס C קלאס החדשה. זו לדבריהם משיגה איכויות גבוהות לצד טכנולוגיה מתקדמת שמוכרות מעולם הפאר.

אולם זהו לא הפרס היחידי שבו מזוכה מרצדס. לצד ה-C4 קלאס, גם גרסת הקופה של ה-S קלאס זכתה בתואר מכונית הפאר של השנה ואילו ה-AMG GT החדשה זכתה בתואר מכונית הביצועים של השנה. בתואר הרביעי, המכונית המעוצבת של השנה זכתה סיטרואן עם ה-C4 קקטוס החדשה וב.מ.וו קטפה את התואר היוקרתי המכונית הירוקה של השנה עם ה-i8 הייחודית שלה – מכונית ספורט היברידית נטענת שבנויה בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד.

מרצדס AMG GT. אתר יצרן
מרצדס AMG GT - מכונית הביצועים של השנה/אתר יצרן

במסגרת התחרות גובשה רשימה שכללה 24 כלי רכב מרחבי העולם. בשלב שני צומצמה הרשימה ל-12 מכוניות מועמדות ובשלב האחרון נותרו המכוניות המנצחות לאחר שגברו על מכוניות כמו פורד מוסטנג ופולקסוואגן פאסאט החדשה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אתגר נהיגת קרח של ב.מ.וו i8. קובי ליאני
ב.מ.וו i8 - המכונית הירוקה של השנה/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully