וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן תציג רכב פנאי משפחתי בקרוב

9.4.2015 / 8:45

סיטרואן תחשוף בתערוכת שנחאי את אייר-קרוס קונספט שיתגבש בעוד כמה חודשים לרכב פנאי חדש מעל C4 קקטוס. המנועים יהיו חסכוניים, העיצוב, דרמטי כמובן

סיטרואן אייר-קרוס קונספט. סיטרואן,
סיטרואן אייר-קרוס קונספט/סיטרואן

סיטרואן חשפה רכב פנאי רעיוני בשם "אייר-קרוס קונספט" שיוצג במסגרת תערוכת המכוניות בשנחאי בעוד כמה שבועות. מדובר באב-טיפוס לקרוסאובר שיתברג מעל סיטרואן C4 קקטוס ואמור להעניק לסיטרואן כניסה מחודשת לסגמנט ממנו נעדרה כמה שנים ארוכות, מאז גנזה את סיטרואן סי-קרוסר שפותח בשיתוף מיצובישי.

מבחינה חיצונית, שואב אייר-קרוס הרבה השראה מפיקסו ומקקטוס, ומשלב מיגונים ודיפונים לצד פלסטיקה מקושטת. כמו אחיו למשפחה, מאמץ את הפרונט המעוצב בעל השפה הצרה ויחידות התאורה הדקיקות, במרכזן סמל החברה. הפרופיל כולל קשתות גלגלים מושחרות וגדולות, ועוד הרבה אלמנטים צרפתיים מעוצבים ברוח התקופה.

סידור ההושבה בקונספט הוא לארבעה אנשים. מול הנהג צג מרכזי בסגנון תצוגה עלית בגודל 12 אינטש שבא במקום לוח מחוונים רגיל. מבלד זאת, המושבים גדולים וחצי כורסתיים ובתוכם מתוקנים רמקולים ומיקרופונים כדי לתקשר עם היושבים בשורה הראשונה, במידה והחלונות פתוחים לרווחה והקבינה חשופה לרעש חיצוני חזק.

לאייר-קרוס מערכת הנעה היברידית, המחלצת כ-220 כ"ס ממנוע 1.6 ל טורבו מחובר למנוע חשמלי (שהספקו 95 כ"ס לערך). המערכת החשמלית תספיק ל-50 קילומטרים על טהרת החשמל עד אוזלת כוחן של הסוללות ולפי סיטרואן צריכת הדלק נמוכה מאוד והביצועים מרשימים (0-100 קמ"ש ב-4.6 ש'). באגף זה יש לציין, סיטרואן תוכל לבחור בין היצע רחב של מנועי בנזין ודיזל עבור הקרוסאובר החדש, החל מ-1.2 ל' ועד מנועי THP המשרתים את פיג'ו-סיטרואן בכל סדרות הבית המרכזיות.

סיטרואן מכוונת את האייר-קרוס לשוק הסיני, כך שקשה לדעת מתי יוכשר קרוסאובר אירופי שיגיע גם לארץ. כך או אחרת, העיצוב בכל מקרה יחלוק דמיון עם C4 קקטוס, וזו כבר סיבה טובה לחכות לו כאן בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully