וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמודה עם שיניים חדות: אופל אדם רוקס S

13.4.2015 / 8:09

אדם רוקס S מפיקה 150 כ"ס ומאיצה ל-100 בפחות מ-9 שניות. לחובבי ריגושים בניחוח אופנתי. בכורה בהולנד

אופל אדם רוקס S. אתר יצרן
אופל אדם רוקס. ספורטיבית קטנה עם מראה קשוח/אתר יצרן

אופל ממשיכה במגמה להרחיב את משפחת אדם החשובה, והדגם האחרון שמצטרף לקולקציה האופנתית הוא האדם רוקס S, רכב ספורטיבי מקושט המבוסס על דגם הפנאי הננסי של סדרת המיני היוקרתית מגרמניה. הבכורה תהיה בהולנד ב-17 באפריל, ואולי אף נזכה לראות את הרכב נודד גם אלינו בגרסה זו בשנה הבאה.

הרכב שיוצג באמסטרדם יוכרז כדגם סדרתי, כלומר זמין לרכישה לאחר נעילת התערוכה. בחזית שוכן מנוע 1.4 ל' טורבו המפיק 150 כ"ס שלדברי אופל מכניס הרבה צבע ללחייה של האדם החריפה. הכוח עובר לגלגלים בחזית דרך תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות בעלת יחסי העברה מקוצרים, ולפי נתוני היצרן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-8.5 שניות, ל80-120 קמ"ש ב-7.9 שניות, ועד 213 קמ"ש מרביים. מאחר ומדובר במנוע בינוני בנפחו על משקל זעום, הביצועים צפויים להיות טובים וגם צריכת הדלק לא תעשה לאף אחד חור בארנק, עם ממוצע של כ-16 ק"מ לליטר.

האדם, כמו רוב מתחרותיה משלבת מרחבי מחייה מוגבלים לארבעה נוסעים ומתאימה לחיים עירוניים בעיקר. אורכה בסך הכול 3.75 מ' ורוחבה 1.72 מ'. במסגרת המלתחה הספורטיבית, היא זכתה להנמכה מסוימת בגובהה כדי לטפל בכבישים מפותלים (כ-1.5 סנטימטרים בהשאווה לדגם הרגיל), וכן הותקן בה הגה עם כיול שונה לחידוד התגובות, בלמים מוגדלים ובקרת יציבות שניתנת לניתוק כמעט מלא (פרוגרסיבי כנראה).

לצד כל היכולות הדינמיות החביביות שלה, לאדם רוקס S מערך שלם של בקרות הגנה, בהן פיקוח על שטחים מתים, וכן תהיה לה מערכת חניה אוטומטית כאופציה. לקוחות יוכלו לתפור לעצמם את אדם רוקס S בטעם אישי, עם כ-11 שילובי צבעים מבחוץ ומספר ריפודי פנים וחמישה צבעים לגג בד מתקפל. בסביבת הנהג, כל מערכות המולטימדיה המוכרות עם קישורית לבלוטות' ועוד.

אדם רוקס תתומחר קצת יותר גבוה מאדם S, אך מוקדם לדעת מתי תעשה את דרכה לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully