וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת ה-210 כ"ס של קוואסאקי הגיעה לישראל

13.4.2015 / 10:09

כמה יעלו לכם 210 כ"ס על שני גלגלים? אופנוע השרירים של קוואסאקי, ה-H2 מגיע לישראל באופן רשמי. עם עיצוב קרבי כוח עצום, הוא יתאים למעט מאוד רוכבים, אבל מבטיח להדהים

קוואסאקי נינג'ה H2. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה H2/אתר יצרן
מנוע הליטר שלו נעזר במגדש 'על' (סופרצ'ארג'ר) שדוחס אוויר בכוח לחלל השריפה ומביא לשיא הספק זה ב-11,000 סל"ד ול-13.6 קג"מ ב-10,500 סל"ד

מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי לישראל השיקה באופן רשמי את ה-H2 החדש - אופנוע הספורט שרירים שלו לא פחות מ-210 כ"ס. מקור הכוח של אופנוע זה הוא גם המייחד אותו לעומת ההיצע של יצרניות האופנועים האחרות. מנוע הליטר שלו נעזר במגדש 'על' (סופרצ'ארג'ר) שדוחס אוויר בכוח לחלל השריפה ומביא לשיא הספק זה ב-11,000 סל"ד ול-13.6 קג"מ ב-10,500 סל"ד. לצד ההספק הגבוה, קוואסאקי מספרים על שיפור בתפוקת הכוח לכל אורך רצועת הסל"ד שמניב בתורו גמישות ותאוצות מותחות איברים למרות משקל גבוה שנושק ל-240 ק"ג.

כדי להעביר את הכוח בצורה היעילה ביותר אל הגלגל האחורי, ה-H2 המוגדש נעזר בתיבת הילוכים DOG (גלגלי שניים בעלי שניים ישרות ולא אלכסוניות) בדומה לאלו הנמצאות בשימוש באופנועי המוטו-GP, בתוספת לקוויק-שיפטר (העלאת הילוכים ללא שימוש במצמד), בבקרת אחיזה מתקדמת עם 3 מצבי התערבות וכן בקרת שיגור מהמקום.

ה-H2 מעוצב בקיצוניות כמו הביצועים שאותם הוא מפיק - חיפוי הפיירינג הזוויתי עוטף שלדת מסבך צינורות חזקה, על הבלימה אחראים בלמי ברמבו מונובלוק, המתלים מגיעים מקאיאבה ושיכוך ההיגוי נעשה על ידי יחידה של אוהלינס.

מחירו של הקוואסאקי H2 נקבע בישראל על 189,985 שקל.

קוואסאקי נינג'ה H2. אתר יצרן
קוואסאקי נינג'ה H2/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully