וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אבולושן נפרדת בגרסה מיוחדת

14.4.2015 / 8:10

מיצובישי מוטורס החלה לאסוף הזמנות עבור 1,000 יחידות נדירות של אבולושן שתמכרנה ביפן לרגל חתימת הסדרה. המחיר, כ-35 אלף דולר

מיצובישי לנסר פיינל אדישן. אתר יצרן
מיצובישי אבולושן פיינל אדישן/אתר יצרן

המטה המרכזי של מיצובישי ביפן פרסם לאחרונה הודעה לפיה החל לרשום הזמנות עבור 1,000 מכוניות אבולושן שנושאות עליהן את הכותר "פיינל אדישן". כנגזר מהשם החגיגי, תהיינה אלה הגרסאות האחרונות של הנינג'ה היפנית שסוגרת 10 דורות של מוגדשות טורבו ביצועיסטיות שעטו על האספלט הציבורי ומסלולי הראלי העולמיים. הדגם הבא כך אומרים, עשוי להיות היברידי.

האבו "פיינל אדישן" לא תחלוק כנראה את העוצמה שלה עם גרסת ה-480 כ"ס שהופיעה לפני כמה חודשים בטוקיו. מדובר בדגם שונה עם כיול מובחן וערכה חיצונית מובדלת כדי להדגיש את משמעותה ההיסטורית. היא עטופה בחבילה ויזואלית שמותאמת לכל נהג, עם חישוקי 18 אינטש של BBS, פתחי יניקה על מכסה המנוע ופגוש מושחר. התקרה תוצע בשני צבעים - לבן או שחור, שאותה ניתן להתאים לחמישה גוונים חיצוניים: אדום, לבן, אפור, כחול ושחור.

מיצובישי לנסר פיינל אדישן. אתר יצרן
מיצובישי לנסר פיינל אדישן/אתר יצרן

מנוע ה-2.0 ל' טורבו של האבו יפגין כמה שיפורים דרמטיים בקרביו, אבל בחברה מסרבים בינתיים לגלות לאן תעפיל האבולושן פיינל אדישן מבחינת יכולותיו של מנוע ה-4 צילינדרים. יחד עם זאת, רומזים ש"המספרים יהיו גדולים מאוד"; בהחלט ייתכן שבעקבות הקונספט בטוקיו, האבו האחרונה תחלץ לפחות 400 כ"ס או יותר בחיבור לתיבת הילוכים ידנית, על בסיס הנעה כפולה מסורתית. עוד תורמים לגרסה זו, חברת בילשטיין, ברמבו ואייבאך שיטפלו במתלים ובבלימה.

לוגו ה"Final Edition" יופיע מלפנים ומאחור, וכן בצג המרכזי בכל פעם שהרכב מונע מחדש. כל דגם יקבל לוחית מיוחדת עליה המספר הסידורי מתוך 1,000 היחידות, על רקע חלל נוסעים שישלב את כל המאפיינים הספורטיביים: מושבי באקט, הגה ספורטיבי, דוושות מחורצות, ידית הילוכים קצרה ועוד.

המחיר לפיינל אדישן יחל ב-34 אלף דולרים ביפן. לא ידוע כרגע לאן מיצובישי תשלח את המהדורה הסופית, אך ייתכן שחלק מהמפיצים באירופה ובארה"ב יקבלו טעימה כדי למכור לאדוקים במזרח הרחוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully