וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

308 R: פיג'ו היברידית, מהירה ועצבנית

19.4.2015 / 7:20

פיג'ו תחשוף בתערוכת שנחאי את ה-308 R עם מנוע היברידי המפיק 500 כ"ס. בשם הטכנולוגיה

פיג'ו 308 הייבריד סופר. אתר יצרן
פיג'ו 308 R הייבריד. מפגן עוצמה וטכנולוגיה/אתר יצרן

חטיבת "פיג''ו-ספורט" בישלה למבקרים בתערוכת שנחאי חגיגה רועמת מטעם האריה השואג. החברה הצרפתית תציג על במותיה את ה-308 R ההיבירידית שמצוידת במנוע בנזין, שני מנועים חשמליים וביצועים של מכונית ספורט קיצונית. הוט האץ' קומפקטית לחובבי איכות הסביבה?

הכוח המרבי של המכונית נאמד ב-500 כ"ס. המקור של העוצמה הוא 1.6 ל' בנזין טורבו שנשלף מפיג'ו RC-Z עם תמיכה מצמד מנועים חשמליים. התפוקה של יחידת הבערה עומדת על 300 כ"ס, בעוד את היתר מוסיפה המערכת החשמלית והסוללות. ביצועים? 0-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

המחשב של המכונית מאפשר לנהוג בה בכמה מצבים נפרדים: Hot Lap, Track, Road ומצב ZEV. הראשון מקצה לנהג את כל היכולות עבור הקפת מסלול מהירה, השני מגביל אותה ל-400 כ"ס והשלישי משתמש רק במנוע חשמלי אחד עבור תוספת כוח זמנית. אפשר גם לנצל רק את מנוע הבנזין על 300 כוחות הסוס שלו, או להתנייד במצב חשמלי בלבד עד להתרקונות הסוללות (הטעינה מהירה ואורכת רק 45 דקות).


בפיג'ו העניקו לה את המלתחה של ה-308R שהוצגה לפני שנה בפרנקפורט, ולצד זאת גם חולקת כבוד למהדורת 30 השנים שנולדה לסדרת פיג'ו 208GTI. המעטה השחור החלקי עוטף את המבנה האחורי של הרכב, בעוד בחזית פגושים קרביים ובקשתות הגלגלים צמיגי ספורט ייעודיים לנהיגה על הקצה.

לא ברור מה מתכננים עבור ה-308R ההיברידית, אבל מסתמן שהיא תשתלב בחטיבת המירוצים של החברה. דגם סדרתי לא נראה כרגע באופק.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully