וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLC קופה נחשף: נכנס לעולמות חדשים

19.4.2015 / 14:25

מרצדס ממשיכה לתקוף מעולם הקרוסאוברים, עם ה-GLC קופה החדש שנחשף בתערוכת שנגחאי. העיצוב אגרסיבי וחלק, למנוע יש 367 כ"ס וגם הוא לא מיועד לשטח

מרצדס GLC קופה קונספט בתערוכת שנגחאי. אתר יצרן
מרצדס GLC קופה קונספט בתערוכת שנגחאי/אתר יצרן
בחזית של ה-GLC נמצא נכון לרגע זה מנוע V6 בנזין כפול מגדשים שעבר תחת ידיהם של אנשי AMG. זה מגיע בנפח 3.0 ליטר והוא מפיק 367 כ"ס

תערוכת שנגחאי, שהפכה לאחת מהגדולות בעולם, משמשת את מרצדס לחשיפת אחד מכלי הרכב המסקרנים שעתידים לצאת משעריה - ה-GLC קופה. רכב זה משלב ממדים גדולים (473 ס"מ לאורך ובסיס גלגלים של 283 ס"מ), על מרכב גבוה בתצורת קופה 4 דלתות שהפכה לפופולארית ביותר. רכב זה עדיין מוגדר כרכב תצוגה בלבד, אבל כדי לעורר לכם את בלוטות החשק, הם מספרים שהמכונית המוצגת קרובה מאוד לדגם הייצור הסופי, כך שכמעט כל מה שאתם רואים בתמונות, בסופו של דבר גם יגיע לעולם האמיתי.

מרצדס מרחיבים רבות על העיצוב של ה-GLC ויש להם בהחלט סיבה טובה לכך. הרכב החדש לוקח את מרצדס לעולם חדש של עיצוב, כזה שמשלב נוכחות אגרסיבית מאוד יחד עם מראה אלגנטי וחלק. בחזית מקדמים את פני המתבוננים גריל ענק עם הדגשה יוצאת דופן לסמל הכוכב של היצרנית משטוטגארט, לועות יניקה גדולים וגם מיגון גחון במראה מתכתי. יחידות התאורה האחוריות מזכירות לנו מעט את אלה של הפולקסווגן פאסאט החדשה, אבל שם למעשה מסתיים הדמיון אל הגרמניה השניה, שכן מרצדס מוסיפים רביעיית אגזוזים המחולקים לזוגות זה מעל זה, כפי שכבר ראינו בלקסוס RCF החדשה.

בחזית של ה-GLC נמצא נכון לרגע זה מנוע V6 בנזין כפול מגדשים שעבר תחת ידיהם של אנשי AMG. זה מגיע בנפח 3.0 ליטר והוא מפיק 367 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומרשים לא פחות מכך, 53 קג"מ בהחל מ-1,400 סל"ד ברצועה שטוחה לגמרי עד 4,000 סל"ד. הכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים באופן קבוע דרך תיבת ה-G9 טרוניק, שלה כמו שמה, 9 הילוכים. מרצדס עדיין לא מצהירים על הביצועים או הרגל שתיית הבנזין של רכב זה, אבל זה לא משהו שקשה לדמיין.

מרצדס מספרים על יכולות כביש גבוהות במיוחד, למרות המבנה הגבוה שמרחיק אותו במופגן מהכביש, וגם על יכולות שטח גבוהות, רק שנראה שהם הלכו רחוק מדי עם ההצהרות לנוכח חישוקי ה-21 אינץ' והצמיגים הרחבים דלי הדופן שלהם. בכל מקרה, נמתין לרכב המוגמר כדי לעמוד טוב יותר על נקודה זו.

מרצדס GLC קופה קונספט בתערוכת שנגחאי. אתר יצרן
מרצדס GLC קופה קונספט בתערוכת שנגחאי/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully