וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן C קופה GTE: מכונית סאלון בקנה

21.4.2015 / 12:03

פולקסווגן ממשיכה לבחון חלופות למכונית סאלון חדשה שתמוצב מעל פייטון או לצידה. הציגה בשנגחאי את קופה GTE עם קריצה למכוניות הפרמיום הבכירות

פולקסווגן C קופה GTE. אתר יצרן
פולקסווגן C קופה GTE. לאן מועדות פניה?/אתר יצרן

במספר הזדמנויות שונות, פולקסווגן הציגו השנה (וגם אשתקד) פרשנות חדשה למכונית פאר שתכנס לנעליה של הפייטון או תתברג מעליה. רוב הדגמים עוצבו בתצורת קופה 4 דלתות עם מידות מרשימות שמתחככות במכוניות פאר מרווחות במיוחד, בהן ב.מ.וו סדרה 7 או מרצדס S קלאס. אך הקונספט הטרי ביותר על השולחן, ה-GTE C קופה, נראה קרוב יותר לייצור מכל יצירות הראווה הקודמות.

הקונספט המוזהב נמתח לאורך של כ-5.08 מ', והוא הרכב הראשון של הקונצרן הגרמני שעושה שימוש בפלטפורמה חדשה ומודולארית, ה-MLB. פלטפורמה זו, לדברי החברה תשרת תריסר דגמים חדשים בשלוש השנים הקרובות ותנוצל גם עבור הדור הבא של אודי A8.

מערכת ההנעה האקולוגית של ה-GTE מבוססת מנוע בנזין ומנוע חשמלי. התפוקה ההיברידית המשולבת מגיעה ממנוע בנזין 4 צילינדרים טורבו TSI המחובר למנוע חשמלי המותקן בתיבת ההילוכים האוטומטית. לזו 8 יחסי העברה עם תפעול מגלגל ההגה, כאשר העוצמה עומדת על 245 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת פחות מ-8.6 שניות ועד 230 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-50 ק"מ לליטר, כשבנוסף לכך, המנוע החשמלי מסוגל לכסות מרחק של כ-48 קילומטרים עד התרוקנות הסוללות, ובמהירות של עד 128 קמ"ש.

פולקסווגן התאימה את חלל הנוסעים המפואר למי שאוהב לנהוג וגם למי שאוהב להיות הנוסע. החלק הקדמי מרווח וחולק קצת דמיון לפאסאט, אך מאחור נהנים הנוסעים מכורסאות גדולות באווירה של לאונג' יוקרתי. מסכי מגע, מערכת שמע משוכללת וכל הפינוקים הם חלק אינטגרלי מהחבילה.

בפולקסווגן רומזים, שאם אכן תיוצר הקופה GTE לעיל היא תמלא את החוסר שנפער בין הפייטון והפאסאט, כלומר תצא להתחרות מול ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. כרגע מכוונים אותה, באופו תאורטי רק לשוק הסיני, שם תמצא רוכשים שמתחברים לבסיסי גלגלים ענקיים ולימוזינות מפנקות. אולם, ייתכן שבעתיד תבשיל גם גרסה לשוק האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully