וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמות בקסדה: יום הרוכבת 2015 נחגג שוב לישראל

27.4.2015 / 8:19

למעלה מ-60 רוכבי אופנועים בישראל יציינו ויחגגו את יום הרוכבת הבינלאומי 2015. קבוצת הרוכבות תצא לרכיבה משותפת במטרה לחזק, להעצים ולתמוך בנשים שבוחרות לרכב על אופנועים

יום הרוכבת הבינלאומי. אורנה בק, תמונות גולשים
יום הרוכבת הבינלאומי/תמונות גולשים, אורנה בק

מכל רחבי הארץ, מטווח רחב של גילאים ומגוון גדול של כלים דו-גלגליים, תגענה רוכבות האופנועים הישראליות לחגוג את יום הרוכבת הבינלאומי 2015, בישראל בשבת ה-2 במאי. מתוך המסורת שהחלה בשנת 2007 ביוזמת רוכבת קנדית בשם ויקי גריי, בחרו הרוכבות בישראל מאז 2009, אז 20 בלבד, לציין את המאורע ולחגוג אותו ברכיבה משותפת ברחבי הארץ.

"יום הרוכבת נולד לציין ולהדגיש את העובדה שישנן (גם) רוכבות רבות הנהנות מרכיבה על אופנועים. מטרת היום היא לחבר נשים לאופנועים, לקדם נשים רוכבות ולהזמין נשים נוספות לתחום המאתגר והמרתק. תחת הסלוגן just ride!" מציינת שירלי מור, מארגנת האירוע ומוסיפה - "מספר הנשים הרוכבות בעולם וגם בישראל, עולה באופן מתמיד עם השנים ובמידה רבה מאוד בעשור האחרון, לצד השינוי ביחסה של החברה כלפי נשים. חשוב לציין שמתחילת ימי האופנוענות, תמיד היו גם נשים רוכבות וביום הרוכבת האחרון חגגו את היום כשישים רוכבות. סיבות רבות מביאות נשים לתחום - החופש, ההרפתקה, החוויה רוחנית, הביטחון, העצמאות, הקהילה החמה - ומעל לכל התשוקה לרכיבה".

האירוע השנתי לציון יום הרוכבת הבינלאומי יחל בנקודת המפגש בסינמה סיטי גלילות בשעה 9:00 בבוקר, שם יפגשו הרוכבות ל"נשיקות וחיבוקים, חלוקת חולצות בצירוף לוגו יום הרוכבת באדיבות Ducati Israel". משם תצאנה הבנות לרכיבה עד לגן שמואל, שם יחברו אליהן גם רוכבים גברים כאשר הנשים יובילו את מסלול הטיול בשרון הירוק עד לנקודת המפגש הסופית במפגש בפארק רעננה.

בנקודת הסיום ימתינו נציגי דוקאטי ישראל עם שורה של אופנועים עליהם יוכלו הרוכבות לבצע רכיבות התרשמות, יחולקו מתנות לכל הרוכבות, ערכות טיפוח וטיפול לאופנועים מתנת "כולבוטקס מיגון ואביזרים לאופנוע" ותתקיים הגרלה נושאת פרסים בין כל משתתפות האירוע באדיבות "איי די מוטורספורט אביזרים לאופנועים" כאשר הפרס הראשון: מעיל רכיבה לנשים בשווי 1,200 שקל.

יום הרוכבת הבינלאומי. אורנה בק, תמונות גולשים
צילום: אורנה בק/תמונות גולשים, אורנה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully