וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויוטה אוואלון הייבריד החדשה

28.4.2015 / 10:22

אלבר החלה בשיווקה של טויוטה אוואלון הייבריד המפוארת. מצוידת במנוע 2.5 ל', תיבת הילוכים רציפה ומפרטים מרשימים. החל מ-260 אלף שקלים

טויוטה אוואלון הייבריד. אתר יצרן
טויוטה אוואלון הייבריד בישראל/אתר יצרן

חברת הייבוא המקביל 'אלבר' הכריזה היום (שלישי) על תחילת שיווקה של מכונית הדגל היפנית מבית טויוטה, ה-אוואלון. הדור הרביעי שישווק בישראל מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שנחשפה במסגרת תערוכת שיקגו בפברואר האחרון. האוואלון מתומחרת בארה"ב מול מכוניות סאלון דוגמת ביואיק לה קרוס, פורד טאורוס ויונדאי אזרה. מחירה בישראל יחל ב-260 אלף שקלים לדגם בסיס ועד 270 אלף שקלים לרמת המפאר הגבוהה ביותר.

האוואלון מדורגת בטויוטה מעל קאמרי ומציגה מידות מרשימות במיוחד; אורכה מקצה אחד לשני הוא כמעט 5 מטרים ובסיס הגלגלים שלה הוא 2.82 מ'. בפנים מציעה הושבה לחמישה אנשים וכמקובל ברכב אמריקני מדובר בכורסאות גדולות עם מרחבי מחייה נדיבים.

צמד חבילות האבזור של אוואלון, ה-פרמיום ו-טורינג, מציעות בציוד התקני את ה-Intelligent information system עם WAZE מובנה, בקרות מדיה ומידע, בקרת אקלים, בקרת שיוט, אחסון פנימי במערכת המולטימדיה (בעברית) ועוד. בצד הבטיחותי, כוללת 10 כריות אוויר, בקרות יציבות, בלימה ומשיכה, וכן נמכרת עם מערכת 'מובילאיי' ומצלמת רוורס.

על הנעת האוולון, שמשקלה כ-1.7 טון עם נהג, אחראית חטיבת כוח היברידית בנפח 2.5 ל'. זו מחלצת הספק מרבי של 200 כ"ס ומאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות באמצעות תיבת הילוכים רציפה. צריכת הדלק הממוצעת היא 16 ק"מ לליטר על פרסומי היצרן.

'אלבר' משווקת כיום מכוניות טויוטה במסגרת הייבוא המקביל, וכן חלק מדגמי הונדה. בשנה האחרונה נמכרות במחוזותינו טויוטה סיינה (מיניוואן גדול), טויוטה היילנדר (רכב פנאי), קאמרי ופריוס וכעת חוברת אליהן גם אוואלון. הנציגה של הונדה בישראל דרך הייבוא המקביל באלבר היא האקורד ההיברידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully