וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי הוסקווארנה: עכשיו גם דגמי מוטוקרוס

30.4.2015 / 8:11

היצע דגמי אופנועי השטח של הוסקווארנה מתרחב עם חמישה כלים לשימוש בספורט מוטורי - אופנועי מוטוקרוס עם נפחי מנועים 85, 125, 250, 350 ו-450 סמ"ק

אחרי הצלחה מרשימה בכניסה לעולם האנדורו, יבואנית אופנועי הוסקווארנה לישראל, עופר אבניר, משיקה בישראל חמישה דגמי מוטוקרוס חדשים. האופנועים החדשים מיועדים לשמש ככלי ספורט מוטורי במסלולים סגורים ולמעשה צפויים להכניס את המותג הנחשק גם לעולם המירוצים.

ההיצע יכלול כאמור חמישה אופנועים שמתאימים לקשת רחבה של רוכבים, סגנונות רכיבה ויכולות על גבי המסלול ואלו הם האופנועים:

TC 85 - לרוכבים צעירים וילדים
האופנוע הראשון בסדרה מיועד לילדים שנמצאים בתחילת דרכם בעולם התחרותי. אולם ה-TC 85 לא מתפשר באיכות רכיביו, אלא רק בגודלו הפיזי. הוא מצויד בשלדה קלה וחזקה, מנוע שתי פעימות מקורר מים, מצמד הידראולי, שסתום כח מתקדם ועוד. מחירו 29,900 שקל.

TC 125 - קל וחזק
עבור רוכבים בוגרים, ההיצע מתחיל עם דגם ה-125 דו"פ. כמו כל אחיו, גם הוא בנוי ממכלולי קצה שמיועדים למסלול המירוצים וכאן המנוע אמור להציע תגובות חדות וכוח מרישם של 40 כ"ס. מחירו 39,900 שקל.

אופנועי מוטוקרוס חדשים של הוסקווארנה בישראל. אתר יצרן
הוסקווארנה TC 125 - דו"פ קל וחזק/אתר יצרן

FC 250 - ארבע פעימות קל
דגם ה-FC 250 מחזק עוד אם המנוע ועובר לתצורה של 4 פעימות. בנוסף הוא מקבל בורר מפות הצתה מקורי לשינוי תפוקת כוח המנוע, מתנע חשמלי ועוד. מחירו 48,900 שקל.

FC 350 - עלית מדרגה בכוח
ה-FC 350 ממשיך את דרכו של דגם ה-250, אך מיועד לרוכבים החפצים בכוח משמעותי יותר. גם הוא מצויד במתנע חשמלי ובבורר מפות הצתה שמשנות את תפוקת כוח המנוע, בנוסף לרכיבי קצה במתלים ובבלמים. מחירו 49,900 שקל.

FC 450 - הכלי החזק ביותר
דגם ה-450 סמ"ק מיועד לרוכבים המנוסים ביותר הזקוקים לתפוקת כוח גבוהה במסלול המירוצים. כמו שאר דגמי ה-4 פעימות, גם הוא יציע בורר מפות הצתה ומתנע חשמלי ומחירו יעמוד על 50,900 שקל.

קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בעופר אבניר: מותג הוסקוורנה הושק לפני שנה בדיוק, ומאז כבש את שוק האינדורו בסערה בזכות איכות המוצרים, והערך המוסף הטמון בפעילות מועדון HUSKY FRIENDS. כעת מושקים דגמי המוטוקרוס של המותג אשר נחשב ל"חלוץ המוטוקרוס". אנו בטוחים שהשקת הדגמים תתרום עוד יותר לקידום מותג הוסקוורנה בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אופנועי מוטוקרוס חדשים של הוסקווארנה בישראל. אתר יצרן
הוסקווארנה FC 450 - הכלי החזק ביותר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully