וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחתת קרב: ב.מ.וו מכינה את סדרה 7 של חטיבת M

30.4.2015 / 9:22

הבווארים מפתחים תשובה למרצדס S קלאס AMG ויציגו את סדרה M7 בהמשך השנה כדגם טרום ייצור. עוצמה? מעל 600 כ"ס

ב.מ.וו סדרה 7. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תחת הסוואה. גרסת M כבר בהכנות/אתר יצרן

קל לשכוח שבין חבילות M קוסמטיות למכוניות ביצועים מיתולוגיות כמו M3 ו-M5, ב.מ.וו אף פעם לא הקדישה משאבים רציינים להרכבת סדרה M7 שתשלים את סדרות 6 או את רכבי הפנאי. אלא שעם הפצעת הדור החדש, שנמצא בימים אלה במבחנים מתישים במטה המרכזי במינכן (בתמונות, תחת הסוואה), מסתמן שבכירי המותג נתנו "אור-ירוק" לחטיבה הספורטיבית להמשיך קדימה במלוא הקיטור ולייצר מתחרה למרצדס S קלאס AMG. הבכורה, תיערך באחת מתערוכות הרכב הגדולות ב-2016.

על פי כלי התקשורת בגרמניה, ה-M7 החדשה תנצל מנוע שקיים ב-760i (המשרת גם את רולס רויס שנמצאת תחת אחזקותיה). הנפח הוא 6.6 ל' בנזיו, שניים עשר צילינדרים שיחלץ מעל 600 כ"ס, ויחובר לתיבת 8 הילוכים אוטומטית עם תפעול פקדים מגלגל ההגה. ב.מ.וו תחדד את הביצועים עם מערכת דינמית סלקטיבית המשנה את תגובות המצערת, הבולמים, ההיגוי ובקרות המשיכה, אם כי טרם ידוע אם ההנעה תהיה אחורית או לכל הגלגלים.

יחד עם מערכת פליטה משופרת שתגיע מ-M5 (להגברת החוויה הוואקלית כמובן), ה-M7 תזכה למעטפת חיצונית מובחנת שתבוא לידי ביטוי בחישוקים ייחודים וסט פגושים וסמלים המייצגים נאמנה את חטיבת M. כמו כן, חלק מהתרכובות במכסה המנוע, התקרה והדלתות תהיינה עשויות מקרבון (סיבי פחמן) כדי לשמור על משקל נמוך ככל האפשר. בנוסף לכך, שווה לציין שמלבד היכולות המבטיחות של ה-M7, היא חונכת (יחד עם סדרה 7 הבסיסית) בקרת חניה אוטומטית שניתנת לשליטה מהמפתח החכם.

סדרה 7 החדשה תוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה (ספטמבר), כך שסביר שה-M7 תגיע מעט אחריה - אולי במרץ הבא בתערוכת ז'נבה. המחירים ינועו בגזרת ה-150 אלף יורו.

נוסיף, כי השינוי בהחלטה של ב.מ.וו אינו מפתיע במיוחד נוכח הגידול במכירת מכוניות פאר ספורטיביות בשנים האחרונות. עד לפני כמה שנים, פסלו הבווארים M7 בתואנה שאין מקום ללימוזינה חורכת אספלט על הכבישים, והשאירו את הבמה לסדנת 'אלפינה' שמייצרת את ה-B7. ואולם, הפופולריות של אודי S8, ה-AMG של מרצדס וכעת עושה רושם שגם קדילאק מבשלת CT6-V גרמו להם לחשוב מחדש. התוצאה, בהחלט תהיה מעניינת.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully