וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אופל אסטרה GTC טורבו מחוזקת ואינסיגניה 2.0 ל' טורבו

6.5.2015 / 10:39

מכונית הקופה הגרמנית אופל אסטרה GTC מקבלת מנוע טורבו חדש לחיזוק הסדרה בישראל. גם איניסיגניה משתדרגת במנוע 2.0 ל' המחלץ 250 כ"ס

אופל. יצרן, ניר בן טובים
אופל אסטרה GTC. עכשיו גם עם מנוע חזק יותר/ניר בן טובים, יצרן

הרבעון השני של ענף הרכב בישראל מבטיח הרבה עולות חדשות, ואחרי שהושקה אתמול פאסאט החדשה ולצידה דגמי פולו וגולף קרביים בין היתר, יבואנית דגמי אופל לישראל, קבוצת שלמה הכריזה היום (רביעי) על תחילת שיווקן של אופל אסטרה GTC טורבו החדשה ואופל אינסיגניה 2.0 ל' טורבו. שתי המכוניות יתגברו את המשפחות הרלוונטיות בזכות ביצועים עדיפים ופנייה ממוקדת יותר לקהל הפרטי.

האסטרה GTC, שעד כה שווקה עם מנוע 1.4 ל' טורבו, זוכה ליחידת כוח שהולמת יותר את השינויים הקטנים שבוצעו על ידי סדנת OPC. בחזיתה, שוכן מנוע ה-1.6 ל' מסדרות ה-SIDI המפיק 170 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,700 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות, המאיצה באסטרה GTC טורבו ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, ועד 210 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן, היא כ-14 ק"מ לליטר.

מחירה של האסטרה GTC טורבו החדשה יחל ב-163 אלף שקלים.

מכונית המנהלים של אופל, האינסיגניה, מאכלסת בחרטומה את מנוע ה-2.0 ל' טורבו החדיש, כשלזה תפוקה מרבית של 250 כ"ס. היא מייצרת 40 קג"מ הזמינים מטווח של 2,500 סל"ד ואת ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים בפחות מ-9 שניות, בסיועה של תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. לפי נתוני היצרן, לוגמת אינסיגניה טורבו החדשה ליטר בנזין בכל 14 קילומטרים.

מחירה של האיניסגיניה 2.0 ל' טורבו עומד על 195 אלף שקלים. לדגם זה רמת אבזור גבוהה לדברי היבואנית, ומשווק עם מרכב חמש דלתות קלאסי (דלת תא מטען "ליפטבק").

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully