וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג אסטון מרטין מושק באופן רשמי בישראל

6.5.2015 / 14:29

מותג היוקרה אסטון מרטין הבריטי הוכרז היום רשמית בישראל במעמד המנכ"ל אנדי פאלמר. אולם התצוגה הראשי נפתח בהרצליה פיתוח. החל ב-949 אלף שקלים

אסטון מרטין בישראל. קובי ליאני
אסטון מרטין בישראל/קובי ליאני

"אני רוצה לפתוח את דברי בהתנצלות" הפתיע אנדי פאלמר, מנכ"ל אסטון מרטין, יצרנית מכוניות הפאר מבריטניה; "אני מתנצל שלקח לנו קצת יותר ממאה שנים כדי להגיע לישראל". ואכן, בזמן שהחברה חוגגת יומולדת 102, מושקת בישראל סוכנות הייבוא הרשמית של מותג הסופר פרימיום.

אולם התצוגה הראשי של החברה הוקם ברחוב המדע 7 שבהרצליה פיתוח, תחת ידי חברת 'אוטו ארט' מבית אוטודיל. באולם זה יוכלו הלקוחות להזמין את כל אחד מדגמי אסטון מרטין המשווקים בעולם. אל אלה הנוכחיים יצטרפו בקרוב הלגונדה - מכונית הסופר סלון החדשה של החברה, ממנה כבר נמכרו 200 יחידות מסביב לעולם (לא תשווק בארה"ב). אולם חשוב לא פחות, הקרוסאובר החדשני של החברה, ה-DBX. רכב זה עשוי להגדיל משמעותית את מכירות החברה עד כדי נתח של 50% בזכות הפופולאריות של רכבי הפנאי בעולם.

נכון להיום, אסטון מרטין מייצרת 4,000 מכוניות בלבד בשנה, כשממוצע המכירות של סוכנויותיה מסביב לגלובוס עומד על 25יחידות בשנה. בהתאם לכך, גם צפי מכירות החברה בישראל הינו צנוע, וזה עומד על 15 מכוניות ב-2015, 20 מכוניות בשנת 2016, 25 מכוניות בשנת 2017 ו-40 מכוניות בשנת 2018, כלומר מאה מכוניות בסך הכל בארבע השנים הקרובות.

ה"צמיחה" הזו, אם ניתן לכנותה כך, מבוססת על חידוש מקיף שיעברו כל מכוניות הספורט של החברה בשנתיים הקרובות וכניסת ה-DBX קונספט לשלב ייצור ומכירה (קיבלה אור ירוק ממש לאחרונה). לדברי פאלמר, אסטון מרטין כבר הצליחה לגייס את 200 מיליון הליש"ט שהיו נחוצות לה לשם ביצוע החידוש והתחלת תכנון רכב הייצור הסופי של ה-DBX.

מבחינת היבואן המקומי, המנוהל בידי הבעלים המשותפים תומר דותן ומאיר אוחיון, מתכננים השניים לנצל את ניסיונם במכירת רכבי פרימיום בשוק היד השניה, כדי ליצור את עסקאות הטרייד אין הבלתי נפרדות ממכירות הרכב בקבוצת הסופר פרימיום. לכבוד אירוע ההשקה המקומי, שגרה אסטון מרטין את הוונקוויש V12 המרהיבה והחדשה.

להלן חלק מהמחירים (לחודש מאי):

אסטון מרטין ונטג' V8 קופה ידנית: 949 אלף שקל.

אסטון מרטין DB9 קופה V12 אוטומטית: 1,848,000 שקלים.

אסטון מרטין ראפיד S סדאן: 1,896,000 שקלים

אסטון מרטין וונקויש קופה: 2,431,000 שקלים.

אתר המכירות של אסטון מרטין בישראל

עוד על אסטון מרטין בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומר דותן, אנדי פאלמר ומאיר אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully