וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: פיאט תציג מחליפה לבראבו

11.5.2015 / 7:52

פיאט תחשוף את הלינאה החדשה בטורקיה ממנה תיוולד גם יורשת פיאט בראבו שתופץ לשאר אירופה, וכן למזרח התיכון. הבכורה באיסטנבול

פיאט בראבו FL. אתר יצרן
פיאט בראבו. סוף דרכה?/אתר יצרן

בעוד מנכ"ל פיאט-קרייזלר מרקיונה חותר למצוא שותפים כלכליים למיזמים העתידיים שלו (גוגל, טסלה ועוד), החטיבה של פיאט באירופה ערוכה להציג את המכונית הקומפקטית החדשה-ישנה שלה, פיאט לינאה 2016. הפרשנות העממית של פיאט למשפחתית סדאן (וקומפקטית בעתיד) תגיע ל-40 מדינות ברחבי יבשת באירופה ולאחר מכן תעשה דרכה למזרח התיכון, ואולי גם אלינו.

הפרטים אודות לינאה החדשה נותרו בינתיים חסויים, אולם היא נצפתה בשבועות האחרונים באיזור איסטנבול לקראת הבכורה המתוכננת. העיצוב של הלינאה גם הוא בגדר סימן שאלה, מאחר ולאיטלקים אין באמת תבנית מוכנה או סימן דרך בשנים האחרונות שעשוי להצביע על הכיוון העיצובי שלה. ייתכן שפיאט תנסה לשכלל את המראה של הלינאה הקודמת במרכב סדאן, אבל בכל הקשור לבראבו הקומפקטית ינסו לאמץ גישה קצת יותר פונקציונאלית הפעם.

כל המכוניות המשפחתיות של פיאט, אלה מהן שישווקו באירופה לפחות יגיעו ישירות מהמפעל הטורקי בטופאס. בנובמבר האחרון, פורסם כי המתחם ייצר 700 אלף מכוניות עד שנת 2023, והלינאה והבראבו תהיינה חלק אינטגרלי מכך; שתיהן יבוססו על פלטפורמות המשרתות את ה-500X וכן ה-500L (יחד עם ג'יפ רנגייד החדש).

התחרות הישירה ללינאה תגיע מפיג'ו-סיטרואן מכיוון ה-301 והסיטרואן סי אליזה, בעוד הבראבו תקרא תגר על יונדאי i30, פורד פוקוס ודומותיה. בפיאט בכל אופן, מוסרים לקראת החשיפה כי "הלינאה החדשה תשלב את החזות האיטלקית עם מרחבים נדיבים ושימושיות".

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully