וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: פולאריס ריינג'ר חשמלי

12.5.2015 / 8:23

יבואנית פולאריס, ד.ל.ב מוטורספורט החלה בשיווק הריינג'ר EV החדש שמותאם לסביבת עבודה עירונית ושטחים חקלאיים. החל ב-65 אלף שקלים

ריינג'ר חשמלי. אתר יצרן
ריינג'ר EV בישראל/אתר יצרן

ד.ל.ב מוטורספורט, יבואנית דגמי פולאריס לישראל, הכריזה היום (שלישי) על תחילת שיווקו של הריינג'ר EV החשמלי. הדגם החדש מוגדר על ידי החברה כטרקטור חשמלי מלא המותאם לסביבה עירונית, חקלאית ובסביבה תפעולית.

הריינג'ר החשמלי מצויד במנוע 48V המפיק 30 כ"ס וטווח הנסיעה שלו עומד על כ-80 קילומטרים. הההנעה הכפולה מצוידת גם בנעילת דפרנציאל, משקל ההעמסה הוא 453 ק"ג וכושר הנשיאה הוא עד 681 ק"ג. הוא אינו מחייב את הרוכב להטעינו בעמדה מיוחדת, וכל חיבור לשקע ביתי 220V יספק אותו בהחלט, כאשר משך הטעינה הוא כ-8 שעות.

מחירו בארץ יחל ב-65 אלף שקלים (מחיר השקה). ד.ל.ב. מאפשרת לרכוש את הריינג'ר EV במסגרות ליסינג תפעולי ללקוחות מוסדיים. לדגם אחריות של שנתיים.

רווה תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בקבוצת לובינסקי: "הריינג'ר EV מספק פתרון תחבורתי מצוין ללקוחות שמעוניינים בכלי קל בעל יכולת עבירות טובה ועלויות תחזוקה ותפעול נמוכות במיוחד. מעבר להוצאות הנמוכות, הכלי מתנייד בשקט מופתי כמו כל כלי חשמלי, עובדה שתסייע לו להיות הבחירה הראשונה עבור לקוחות שצריכים להתנהל בשטח מעט מורכב, אך כזה שאפשר להעריך בו כלים שאינם מרעישים, כמו שמורות טבע, פארקים ושטחים תפעוליים בהם יש רגישות לרעש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully