וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה היילקס חדש יוצג בשבוע הבא

14.5.2015 / 9:15

טנדר העבודה טויוטה היילקס יוצג באופן רשמי עם מראה מחודש, מנועים משודרגים ואיכות מלוטשת. בישראל לקראת סוף השנה

טויוטה היילקס 2016. אתר יצרן
טויוטה היילקס. החשיפה הרשמית בעוד כמה ימים/אתר יצרן

המטה של טויוטה בתאילנד פרסם תמונה ראשונה (טיזר) לדור השמיני של רכב העבודה טויוטה היילקס. לפי תיאורי ההסבר של היצרנית היפנית, הדגם שיירש את הדור השביעי משקף עלייה באיכות תא הנוסעים, יכולות הנשיאה, הביצועים והמפרטים הבסיסיים.

מהקדימון החשוך שהופץ, קשה כמובן ללמוד על הקו העיצובי החדש של הטנדר הקשוח, אבל מותר להמר שאינו פוזל משמעותית מהדרך שסללו קודמיו, ואולי ינסה לאמץ מאפיינים יוקרתיים מבחוץ כגון נורות LED קבועות, ואילו בתא הנוסעים ישלב ריפודים ודיפונים מהודרים יותר, וכן קונסולה בנוסח "משפחתי" יותר כפי שנעשה בפולקסווגן אמארוק (בניסיון לפנות גם לקהל פרטי).

טויוטה תשווק אותו עם שני מנועי טורבו דיזל שנחשפו לאחרונה בתערוכת הטכנולוגיה באוסטריה, כאשר הראשון שבהם מפיק 160 כ"ס מיחידית 4 צילינדרים 2.5 ל', בעוד הבכיר במשפחה יחלץ קצת יותר - 180 כ"ס ממנוע 2.8 ל'. החיבור יהיה לתיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית, על הנעה כפולה או אחורית.

החשיפה הרשמית מתוכננת ל-21 במאי, ומשם יופץ בהמשך השנה לאירופה, אסיה, אמריקה הליטינית, אפריקה והמזרח התיכון. סביר שלישראל יגיע מתישהו ב-2016, אך את הפרטים המלאים אודותיו נקבל כאמור בשבוע הבא. מיבואנית טויוטה לישראל יוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי היילקס חדש צפוי להגיע לארץ ברבעון הרביעי של השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully