וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנועי דוקאטי, לא רק על הכביש?

17.5.2015 / 7:49

אם אופנועי דוקאטי היו קופצים לים, איך הם היו נראים? סדנת עיצוב שבדית חיברה לכלים הצפים את סממני העיצוב של הדיאבל ובתוכו התקינה שני מנועי 1098

דוקאטי. דוקאטי, North america, ניר בן טובים
דוקאטי/ניר בן טובים, דוקאטי, North america

האם יצרנית האופנועים היוקרתית מבולוניה תפזול גם אל העולם שמעבר לאספלט הסלול? אחרי סדרה של הכחשות בנוגע לייצור קטנוע, נראה שלמישהו יש רעיונות חריגים למדי בנוגע לאן דוקאטי יכולה להגיע - לים. אולם לא לקצה יבשה, אל החול העמוק, אלא ממש לעומק הגלים.

WETCATI הוא השם המוזר למדי שנבחר לכלים המזורים למדי שאתם יכולים לראות בתמונות. אופנועי ים של דוקאטי? כן אם אתם שואלים את אנשי סדנת העיצוב זולנד דזיין השבדית, בכלל לא בטוח אם תשאלו את האיטלקים.

האופנועים הללנו תוכננו במיוחד כדי לעשות חשק לבעלי הממון, היכולת ואולי גם חובבי המותג והמעצב בחר להתמיע בהם כמה מהסממנים המוכרים מאופנועי החברה. כמו למשל זנבו של הדיאבל, לועות היניקה ופנס החזית ואפילו עותק של שלדת הצינורות המוכרת של החברה. התוצאה בהחלט נראית לנו כמו משהו שיכול היה לצאת מבולוניה.

כדי לעמוד בדרישות לביצועים ורף התחרות שקיים היום בשוק הג'טסקיז, אנשי זולנד התקינו באופנועים אלה, לפחות ברמה התיאורטית, לא אחד אלא שני מנועי 1098 שגם כן מגיעים מהדיאבל וביחד הם מפיקים 320 כ"ס. הרעיון אולי נחמד וגם נראה נכון, אבל ספק אם דוקאטי בכלל חושבים בכיוון זה ונראה ששני אופנועים אלה שקיימים בינתיים רק על המחשב, לעולם לא ישתו מי ים.

עוד על דוקאטי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully