וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: שברולט קמארו החדשה

17.5.2015 / 10:45

שברולט קמארו החדשה תגיע לישראל במהלך שנת 2016. המנועים יחלו ב-275 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידניות או אוטומטיות

אתר יצרן

באירוע חגיגי שנערך אמש (שבת) בדטרויט, חשפה ג'נרל מוטורס את הדור השישי של שברולט קמארו, מכונית השרירים המיתולוגית שהחלה את דרכה בענף ב-1967. הקמארו 2016 משקפת התבגרות מסוימת של המותג האמריקני שגייס עבורה פלטפורמה מובחרת, מנועים מתקדמים ותיבות מודרניות, וכן אימץ דיאטה כדי להפחית ממשקלה כמה עשרות קילוגרמים טובים.

הנשק העיקרי של הקמארו השנה הוא השינוי תחת המעטפת והשדרוגים במכלולים. האמריקנית נשענת על פלטפורמה המשרתת גם את קדילאק ATS ו-CTS, מכוניות שבורכו ביכולות דינמיות גבוהות יחסית ליוצאות אמריקה הצפונית. היא תהיה קשיחה ב-28% והיא קצת יותר קומפקטית מהדור החמישי, בעיקר באורך ובסיס הגלגלים שקוזזו בכמה סנטימטרים. לדברי שברולט, 70% מהארכיטקטורה של השלדה הינה ייחודית לקמארו.

מבחינת משקלה, השילה קרוב ל-100 ק"ג, בזכות שימוש בתרכובות קלות (ובכלל רוב הרכיבים בה די חדשים). בסגל המנועים שלה אפשר למצוא יחידות 4, 6 ו-8 צילינדרים בשידוך לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או אוטומטית 8 מהירויות. גרסת הבסיס, תתחיל עם 275 כ"ס ממנוע 2.0 ל' טורבו (0-100 קמ"ש ב-5 שניות), מעליה משובץ מנוע V6 בנפח 3.6 ל' עם 335 כ"ס, ובקצה העליון מנוע 6.2 ל' שמונה צילינדרים LT1 עם תפוקה מרבית של 455 כ"ס.

בנוסף, הקמארו עתידה להיות משוכללת יותר בכמה מישורים מקודמתה, בין אם במערכת המתלים המגנטית, בקרות ההיגוי, מערכות הבלימה ומערכות הבטיחות. מבחינת עיצוב חיצוני ניתן לומר שזוהי רפורמה מוגבלת שמתרכזת בעיקר בחידוש שני קצותיה, בעוד תא הנוסעים זכה לאבולוציה משמעותית יותר.

לקמארו ממתינה בדריכות פורד מוסטאנג החדשה שהפכה אשתקד למכונית גלובאלית, שלראשונה מופצת לאירופה בייבוא סדיר (וצפויה לנחות גם בארץ בעתיד). מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר כי הקמארו החדשה תגיע לארץ ב-2016, אולם התמחור הסופי ייקבע בסמוך להשקתה (במשא ומתן עם GM).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully