וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נקודות צברתם ברישיון? בקרוב תדעו

19.5.2015 / 4:47

כמה נקודות צברתם לחובתכם ברישיון הנהיגה? מעכשיו כבר לא תצטרכו לנחש. מספר הנקודות יצוין בטופס חידוש רישיון הנהיגה ובתקווה יגרום לכם לנהוג בזהירות

רשיון נהיגה חדש. משרד התחבורה,
צילום: משרד התחבורה/משרד התחבורה
לא תצטרכו עוד לגשת למשרד הרישוי או להמתין למענה הטלפוני כדי לברר מה מצב צבירת נקודות החובה שנרשמו לחובתכם עד כה

אם תדעו כמה נקודות צברתם ברישיון הנהיגה שלכם, תנהגו באופן זהיר יותר? ובכן, כך מקווים במשרד התחבורה. בהודעה שיצאה מהמשרד נמסר כי בעקבות פיילוט מוצלח שנמשך כארבעה חודשים, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל לציין רשמית בטופס חידוש רישיון הנהיגה, את מספר הנקודות שנזקפו לחובתו של הנהג, בגין עבירות תנועה. כלומר, לא תצטרכו עוד לגשת למשרד הרישוי או להמתין למענה הטלפוני כדי לברר מה מצב צבירת נקודות החובה שנרשמו לחובתכם עד כה.

על פי התקנה החדשה, מעבר להצגת מספר הנקודות בחלקו העליון של דף חידוש הרישיון, נהג שנרשמו לחובתו נקודות, יוכל לקבל תדפיס מפורט של העבירות, כולל מועדי ביצוע העבירות ואמצעי התיקון הנדרשים בגינן, באחת מעמדות השירות האוטומטיות ("רישיומט") המוצבות ב-51 סניפי סופר פארם, בכל רחבי הארץ, במוקד הטלפוני 5678* ובאתר משרד התחבורה MOT.GOV.IL.

סמנכ"ל בכיר תנועה במשרד התחבורה, אבנר פלור ציין כי אגף הרישוי במשרדו מתכוון להציב בקרוב כ-20 עמדות "רישיומט" נוספות, בסניפי הסופר פארם, בכל ברחבי הארץ.

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטוריתת הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully