וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירומים ונהנים. שת"פ בין עופר אבניר לסדנת BOT

4.6.2015 / 15:15

שיתוף פעולה חדש בין עופר אבניר לסדנת BOT יאפשר לרוכבים על אופנועים עירומים לבצע בהם התאמות אישיות. בנוסף, הטבות במוסכים, בטרייד-אין ועוד

עופר אבניר יבואנית סוזוקי מוטו גוצי במהלך שיווקי חדש עם סדנת BOT. קובי ליאני
צילום: קובי ליאני)/קובי ליאני

אחרי שהשיקו את הפעילות השיווקית ללקוחות האדוונצ'ר (סוזוקי ויסטרום), השטח (הוסקווארנה), ווספה וקטנועי סוזוקי (בורגמן), עופר אבניר יבואנית סוזוקי, אפריליה, מוטו גוצי, ווספה וקימקו מוסיפה להרחיב את הפניה המדויקת לרוכבים עם השקת פעילות לקוחות נוספת אל רוכבי אופנועים עירומים.

תחת הסלוגן let's get naked תציע היבואנית שורה של הטבות ללקוחות בכל תהליכי הרכישה, השירות במוסכים, בטרייד-אין ובאביזרים לאופנוע ולרוכב. כך תציע אבניר הטבות ברכישת כל אחד מהאופנועים הבאים: סוזוקי GSR750, GW250 (אינזומה), סוזוקי גלדיוס 650 וה-V7 של מוטוגוצי. מחירי כל דגמים אלה הורדו באופן גורף, כך שלא מדובר בהנחה או מבצע זמני. ה-GSR יעלה כעת 66,900 שקל, הגלדיוס 59,900 שקל, ה-GW יעלה 34,990 שקל וה-V7 יעלה 62,900 שקל.

החיבור עם סדנת האומן BOT של אושיית האופנועים ליאור ברוך, יאפשר ללקוחות לבצע בכלים התאמות אישיות (המאושרות על ידי היצרן ואינן פוגמות באחריות) רבות. הסדנה תהפוך גם לנקודת מכירה עבור כלים אלה ולקוחות עופר אבניר יזכו לסבסוד של חצי מעלות הייעוץ עם ליאור ברוך או לקבלה ללא עלות במידה ויחליטו לבצע את הקסטומיזציה באופנוע בסדנה. שת"פ זה, יעניק ללקוחות גם 15% הנחה על החלקים שירכשו למשך 3 חודשים. כמו כן, BOT ואבניר יערכו במקום אירועי לקוחות מסודרים אחת ל-6 שבועות.

בנוסף, באבניר יעניקו גם 20 אחוזי הנחה ללקוחות אלה בביקור באחד ממרכזי השירות ואף חגורה ממותגת בהתאם לדגם האופנוע. בסיוע עם יבואנית ציוד הרכיבה וחלקי האופנועים 'אביזריון', תציע אבניר מגוון ענק של פריטי לבוש, ציוד רכיבה וחלקים ייעודיים.

"כבר למעלה משנה אנו חושבים איך לצאת מהקופסה בהקשר של היחס ללקוח ואחרי המהלך המוצלח עם לקוחות האדוונצ'ר, מועדון החברים של הוסקווארנה ומועדוני בורגמן ווספה, אנחנו מחזקים את החיבור האישי גם אל רוכבי האופנועים העירומים של המותגים שלנו. אין לנו כוונה לעמור כאן ובקרוב נחשוף מהלכים נוספים שיחזקו את הקשר שלנו עם הלקוחות. הצלחנו להוריד את מחירי האופנועים בזכות עזרה מצד היצרניות. שוק האופנועים משתנה, התחרות מתחזקת ומי שלא יגיב לה לא יהיה במשחק", כך קובי גילון, סמנכ"ל השיווק בעופר אבניר.

כל עולם הדו-גלגלי בוואלה! רכב

סדנת שיפוץ וקסטומיזציה לאופנועים BOT. קובי ליאני
סדנת שיפוץ וקסטומיזציה לאופנועים BOT/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully