וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: מתיחת פנים לפולקסווגן פייטון

10.6.2015 / 7:38

המטה של פולקסווגן בסין הציג רענון למכונית הדגל פייטון עם מראה מחודש מבפנים ומבחוץ, וכן שדרוג בקו המנועים. המערב יחכה לדור הבא לקראת סוף העשור

פולקסווגן פייטון 2015, סין. אתר יצרן
פולקסווגן פייטון בסין. אוהבים לימוזינות ומכוניות ארוכות/אתר יצרן

בארה"ב, אירופה ובבריטניה כבר שכחו איך פולקסווגן פייטון נראית, אבל בסין - חובבת בסיסי הגלגלים העצומים מקדישים לה זמן , מקום ומשאבים כדי להצעיר אותה בהתאם לקו המשפחתי של הקונצרן הגרמני. לראייה, בימים האחרונים הושקה מכונית הדגל של הגרמנים בתום מתיחת פנים קלה, שלפחות מבחינת פולקסווגן תשאיר אותה תחרותית לעוד כמה שנים טובות בשוק הרכב הגדול ביותר בעולם.

הדגם המרוענן של הפייטון נותר נאמן לעיצוב המקורי שלמעשה כמעט ולא השתנה, כשבחברה מצביעים על הוספת נורות LED ופנסי בי-קסנון בציוד התקני ועיטורי כרום בפגושים מלפנים ומאחור. למרות זאת, מרבית השינויים נעשו בתא הנוסעים, שם פולקסווגן התקינה עבור שני הנוסעים מאחור מסך מרכזי בגודל 10.2 אינטש - לכל אחד בנפרד, כאשר במרכז הקונסולה צג 8 אינטש עם מערכת שמע תוצרת דינאודיו המשובחת. דיפוני עץ יוקרתיים משלימים את האווירה יחד עם כל הכניסות החיוניות והממשקים לטלפונים החכמים.

בסין, גרסת הבסיס של הפייטון נמכרת עם מנוע 3.0 ל' V6 FSI עם הספק מרבי של 250 כ"ס, ומעליו מנוע 3.6 ל' עם 280 כ"ס. המנוע הבכיר ביותר במשפחה הוא ה-4.2 ל' V8 המחלץ תפוקה מרבית של 330 כ"ס ומחובר להנעה כפולה 4מושן יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות.

הפייטון הייתה מקור למחלוקת בקרב הקונצרן במשך שנים ארוכות, שכן לרוב הצליחו פאסאט או פאסאט CC לאחר מכן להציע ללקוחות תחושה של מכונית יוקרה גדולה יותר ומכובדת (לבטח הדור האחרון של מכונית המנהלים). בתוך כך, פלטפורמות מודולאריות (MQB) מאפשרות לקונצרן להוזיל עלויות ולפתח כלי רכב שנדחקו הצידה. עושה רושם שהדור הבא של הפייטו מתישהו ב-2018 יבוסס על פלטפורמת MLB עליה תשען אודי A8 הבאה, לרבות שימוש בתרכובות קלות כגון אלומיניום שיסייעו לה להפחית שיעור ניכר ממשקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully