וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי כרתה: התשובה הקוריאנית למאזדה CX3

9.6.2015 / 10:37

הכרתה יתחרה בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים מול ניסאן ג'וק, מאזדה CX3 וחבריו. יעשה את דרכו לישראל בעתיד

יונדאי סרטה. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי כרתה. רכב פנאי קומפקטי/ניר בן טובים, יצרן

כמה ימים לאחר שהכריזה על השם החדש של רכב הפנאי שלה, יונדאי מציגה את האיור הרשמי של הקרוסאובר הקומפקטי - כרתה (Creta). מהתמונה היחידה שהופצה ממחלקת הפיתוח, ניתן ללמוד שביונדאי שומרים על זהות משפחתית בהתאם לנוסח של ה-i20, אך במקביל ייתכן שינצלו את הכרתה לחנוך טכנולוגיות חדישות, במיוחד בתחום הבידור או הבטיחות.

ביונדאי מדגישים את ההבחנה המסוימת בין ה-ix25 קונספט שהוצג בשנה הקודמת בסין לבין הכרתה - שלפחות כרגע נושא הגדרה חצי רשמית של "רכב גלובאלי", עם שאיפות לכבוש את המערב וכן שווקים מתפתחים (אבל לא ינדוד לארה"ב). המשמעות היא, שיונדאי עשויה בסבירות גבוהה מאוד לשלוח אותו לאירופה ב-2016 כדי לקרוא תגר על מאזדה CX3, רנו קפצ'ור, פיג'ו 2008 וניסאן ג'וק, על מנת שתוכל לחזק את האחיזה שלה בסגמנט החם ביותר כרגע בעולם.

"העיצוב של הכרתה מאופיין במראה יוקרתי, המבוסס על פילוסופיית העיצוב האבלוצוניות של יונדאי", כך נמסר בהודעה הרשמית של החברה. הוא צפוי לשקף מידות די סטנדרטיות בקבוצה זו, עם אורך של 4.20 מ', בסיס גלגלים של 2.60 מ' ורוחב של 1.78 מ'. מבחינת הנעה, יונדאי יכולה לבחור בכל אחת מיחידות הבנזין (GDI) המותקנות ב-i30, i20.

הבכורה של כרתה תיערך במזרח הרחוק בהמשך השנה (כנראה בהודו) ומשם יגיע לאיזורים נוספים. מיבואנית יונדאי לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי הכרתה יגיע לארץ, אבל טרם ידוע מועד השקתו במחוזותינו.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully