וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניה עצמאית בלחיצת כפתור: הוצגה ב.מ.וו סדרה 7 החדשה

11.6.2015 / 7:48

ב.מ.וו סדרה 7 קופצת קדימה באיכות, טכנולוגיה, הנעה ואבזור. בין החידושים: חניה עצמאית בשליטה מרחוק. בישראל בנובמבר הקרוב

אתר יצרן

ב.מ.וו חשפה אמש (רביעי) במינכן את הדור השישי של מכונית הפאר החשובה סדרה 7. כמו כל קודמותיה, סדרה 7 משקפת את השפיץ הטכנולוגי של מכוניות הפאר בחברה הבווארית, ומציגה חידושים כמעט בכל המישורים החשובים שיאפשרו לה להתחרות באודי A8 ומרצדס S קלאס, החל במערכות ההינע, הבטיחות וכלה באמצעי הבידור והתקשורת.

ב.מ.וו הקפידה לשמור על המראה הקלאסי של הלימוזינה שלה, ולכן השינויים החיצוניים די סמליים ומאוחדים עם החזות המשפחתית של כל סדרות הבית; בולטים במיוחד הם השינויים שנעשו בבתי התאורה, בעיצוב ה"כליות", בתי הגלגלים, החישוקים ובמכסה המנוע. מבחינת מידותיה צמחה במעט באורכה לקצת יותר מחמישה מטרים ובסעיף הגובה התווספו כ-7 מילימטרים. בסיס הגלגלים נותר דומה, עם כ-3.1 מ', אבל בגרסות ארוכות (לונג) גדלה ב-14 סנטימטרים.

רוב המנועים הבסייסים ימשיכו מהדור החמישי, עם טיפוס קל בעוצמה ומומנט, למעט תוספת אקוללוגית של גרסה היברידית - 740e. לזו מנוע בנזין 2.0 ל' טורבו מחובר למערכת חשמלית עם סוללות, המייצרים ביחד 326 כ"ס. ב.מ.וו טוענת לצריכת דלק של 50 קילומטרים לליטר בממוצע, שכן המערכת מסוגלת גם לכסות מרחק של כ-40 קילומטרים על הסוללות ולמהירות מוגבלת של 125 קמ"ש. את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים ב-5.6 ש', והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש.

כמו כן, ולראשונה בסדרה, ב.מ.וו תחזק את ההיצע עם ה-M7. לזו יהיה מנוע 4.4 ל' שמונה צילינדרים המחלץ מעל 600 כ"ס, אם כי התפוקה הרשמית תפורסם בהמשך השנה.

בתא הנוסעים הותקנה בקרת idrive מדור חמישי, עם רשימה לא נגמרת של שכלולים, כולל הפעלה של חלק מהמערכות על ידי "מחוות ידיים" (ללא נגיעה במקשים). הנדסת האנוש לא שונתה באופן מהותי עבור הנהג והנוסע מלפנים, אבל לשועי העולם שיזכו לאכלס את המושבים מאחור צפויה, כרגיל חווית נסיעה של מחלקה ראשונה עם כורסאות מפנקות, מסכים ומערכת שמע משובחת (וזה רק קצה הקרחון כמובן).

פיתוח נוסף בסדרה 7 הוא ה-Remote Control Parking. כן, כפי שנגזר מכך לנהג תהיה האפשרות להחנות את רכבו על ידי הקשה על מתג במפתח החכם. הנהג לא צריך להיות ברכב, אלא פשוט להביט עליה מהצד משתחלת באופן עצמאי לחלוטין למקום חניה פנוי המתאים למידותיה. זוהי הפעם הראשונה שמערכת כזו מופיעה במכונית סדרתית.

בנוסף לכל, סדרה 7 עודכנה במערכת המתלים, בתאורת החזית (לייזר, כמו ב-i8) משקלה הופחת ב-130 ק"ג בזכות שילוב תרכובות אלומיניום ופלדה, ובכלל מתארים אותה הבווארים כסדרה 7 הדינמית ביותר שיצאה את המפעלים. את הבכורה השנייה שלה בכל אופן תעשה במסגרת תערוכת פרנקפורט בספטמבר, כאשר לישראל תגיע מעט לאחר מכן (נובמבר), כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית לישראל דלק מוטורס.

המחירים באירופה, מתחילים בכ-70 אלף יורו לערך.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully