וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: יגואר XJ המחודשת

15.6.2015 / 12:50

יגואר XJ מרעננת פנים וחוץ, משתדרגת באיכויותיה, באבזור, בחלק מהמנועים וגם מתחזקת בגרסת 'אוטוביוגרפי' נדירה

אתר יצרן

יגואר חשפה בבריטניה מתיחת פנים ראשונה למכונית הדגל XJ, כארבע שנים לאחר שהוצגה בדור הנוכחי שלה. במסגרת הרענון, ה-XJ מציגה ליטושים בתא הנוסעים, על גופה החיצוני האלגנטי וכן חולקת מעתה עם ריינג' רובר את גרסת הסופר-פאר היוקרתית - "אוטוביוגרפי". היא תנדוד לגרמניה לבכורה רשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.

יגואר אומרת על ה-XJ המחודשת, שהיא ה"נחשקת ביותר" שיוצרה, וכן תהיה מהנה יותר לנהיגה מהדגם שלפני מתיחת הפנים על ידי שימוש בהיגוי משופר ושינויים קלים בשלדה. קו השינויים הוויזואלים די סמלי, ולפי פרסומי החברה כל מה שהוכנס בספינת האלומיניום המפוארת, מסתכם בהתאמת נורות LED בבתי תאורה מחודשים ובעיקר שיפור של חווית המשתמש במערכות הפנים של הרכב.

בקרת ה- InControl Touch Pro נשלטת כעת דרך צג מוגדל ל-12.3 אינטשים, על בסיס מעבד ארבע ליבות של אינטל, עם דיסק קשיח לו נפח אחסון של 60 ג'יגה. ניתן לחבר כמובן סמארטפון לכל מה שנדרש בשגרה או בפנאי, וכן כוללת גם התחברות לאינטרנט אלחוטי. ליושבים מאחור, ניתן לרכוש מסכים נפרדים (10 אינטש) מתקפלים ביחס מסך 16:9, יחד עם עוד 100 ג'יגה נפח אחסון נפרד. מסביב לנוסעים, מערכת אודיו שמחמיאה ל-XJ מבית 'מרידיאן', עם 26 רמקולים.

יגואר XJ. אתר יצרן
יגואר XJ/אתר יצרן

ל-XJ יהיו 4-5 מנועים בגלגול הזה, שהראשון בהם נחשב גם לבחירה המועדפת באירופה: V6 בנפח 3.0 ל' טורבו דיזל עם הספק מרבי של 300 כ"ס ו-71 קג"מ מ-2,000 סל"ד (0-100 ב-6.2 ש'). מעליו גרסת בנזין 3.0 ל' V6 עם 340 כ"ס ו-45.6 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.7 ש'), ובקצה העליון צמד מנועי V8 בנפח 5.0 ל' מוגדשי על, עם הספק של 510 או 550 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-4.6 ש'). כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות.

גרסת 'אוטוביוגרפי', שלפי כלי התקשורת בבריטניה תעלה 100 אלף לירות שטרלינג וצפונה משם, מאובזרת בתוספות שאינן בנמצא עבור הדגמים הבסיסים. כך לדוגמא, התווספו לה חישוקי 20 אינטש מובחנים, מושבי עור עם עיטורים ייחודיים, מושבים אחוריים בסגנון כורסאות, וכן מערכת מדיה משוכללת ונפרדת. דגם זה יימכר רק בגרסת בסיס גלגלים ארוך.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יגואר XJ. אתר יצרן
שלא יחסר דבר/אתר יצרן

מעטפת ההגנה התקנית של ה-XJ מרשימה , ובחברה משתדלים מאוד ליישר קו עם הגרמניות הבכירות. מי שיחטט במפרטים ימצא בקרת שיוט אדפטיבית, חיישנים ורדארים המתריעים על קרבה מסוכנת לכלי רכב, מצלמות היקפיות, בקרת שטחים מתים, בקרת סטיה מנתיב ועוד.

המחירים ל-XJ באירופה יחלו בכ-60 אלף יורו, בעוד גרסת אוטוביוגרפי הנדירה תבקש מהקליינטים תוספת של עוד 40 אלף יורו.

מהיבואנית לישראל 'מאיר' נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי תגיע ה-XJ המחודשת לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully