וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייף סטייל: אופל אדם רוקס בישראל

16.6.2015 / 7:56

גרסת הפנאי הקלילה והמקושטת אופל אדם רוקס מתהדרת במראה מוגבה, אבזור מסוגנן ומנוע 1.4 ל' בחיבור לתיבה אוטומטית. המחיר החל ב-120 אלף שקלים

אופל אדם רוקס. יצרן,
אופל אדם רוקס. כאילו שטח, בעיקר לעיר ולשבילים קלים מאוד/יצרן

יבואנית אופל לישראל קבוצת 'שלמה' מרחיבה את משפחת המיני אדם והכריזה השבוע על תחילת שיווקה של אופל אדם רוקס, מהדורת שטח-אורבנית קלה שמתאימה לנהגים שחפצים בהופעה חיצונית מודגשת, אבזור עשיר יותר בתא הנוסעים ויכולת להפנות את הגלגלים לשבילים המוסדרים.

אדם רוקס מתוארת בפי הוגיה כ"מיני קרוסאובר", בדומה למשל לפיאט פנדה קרוס, אך מגישה לנהג חבילה יוקרתית המבדלת אותה גם מהגרסאות הרגילות של האדם. מבחינת מידותיה, צמחה לגובה ב-1.5 סנטימטרים, מה שמעניק לה קצת יותר מרווח גחון מהקרקע, וכן התווספו 5 סנטימטרים לאורכה. כמו כן, כוללת גג בד נפתח "סווינג טופ" נגלל אלקטרוני כמו בפיאט 500, ועל פי אופל הפעולה מסתיימת בפרק זמן של 5 שניות.

העיצוב החיצוני ארוז במראה "פנאי" עם חישוקים בלעדיים וחיפויים לבתי הגלגלים, והיא תוצע במספר שילובים של צבעים ורמות אבזור. ניתן לרכוש אותה בשלושה מפרטים שונים, כאשר הציוד התקני כולל בקרת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט ועוד. זו תחל ב-120 אלף שקלים. בתמורה ל-125 אלף שקלים מתווסף צג מרכזי 7 אינטש עם בקרת אינטלינק וחישוקים מוגדלים ל-17 אינטש. הדגם היוקרתי ביותר מתגבר אותה במושבי עור ספורטיביים, חישוקי 18 אינטש ואפשרויות התאמה מגוונות. גרסה זו תומחרה ב-130 אלף שקלים.

אדם רוקס מצוידת במנוע ה-1.4 ל' הסטנדרטי של המשפחה המפיק 87 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל
  • שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully