וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ-גיר: שדרן הרדיו כריס אוונס יחליף את ג'רמי קלארקסון

17.6.2015 / 7:03

כריס אוונס הוכרז כמנחה החדש של תכנית הרכב טופ-גיר המשודרת ב-BBC בעקבות פיטוריו של ג'רמי קלארקסון. "אני נרגש. טופ-גיר היא התכנית האהובה עליי בכל הזמנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריס אוונס. חובב מכוניות אדוק, שדרן רדיו ועכשיו גם מנחה את תכנית הרכב טופ-גיר ב-BBC2/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרן הרדיו ואספן המכוניות כריס אוונס (49) הוכרז אמש (שלישי) בשעות הערב כמנחה החדש של תכנית הרכב הפופולרית טופ-גיר. אוונס ייכנס לנעליו הגדולות מאוד של ג'רמי קלארקסון שפוטר לפני מספר חודשים בעקבות תגרה עם אחד ממפיקי התכנית. הצילומים לסדרה החדשה יחלו בשבועות הקרובים.

"אני נרגש", אמר אוונס לאחר ההודעה על המינוי. "טופ-גיר היא התכנית האהובה עליי בכל הזמנים, שנוצרה על ידי מוחות מבריקים שהקדישו את חייהם למכוניות". עוד הוסיף אוונס כי "אני מבטיח לעשות כל שביכולתי לכבד את כברת הדרך שעשו כולם ולהצעיד את טופ-גיר קדימה". מעט לאחר מכן, אוונס צייץ בדף הטוויטר שלו והבהיר למאזיניו הנאמנים כי אין בכוונתו לעזוב את תכנית הרדיו, ולמען מעריצי טופ-גיר, הוסיף: "ג'רמי, ריצ'רד המונד וג'יימס מאי הם הגדולים ביותר".

קים שיליגלואו, בכירה ברשת BBC2, פרסמה הודעה לפיה היא שמחה מאוד על גיוסו של אוונס. "אני מאושרת שאוונס נבחר להנחות את התכנית. הידע והתשוקה שלו למכוניות ידועים לכולם, ויחד עם אופיו הבלתי צפוי והגאונות שלו, אני בטוחה שהוא הבחירה המושלמת לתכנית".

אוונס חתום על חוזה ל-3 שנים, אבל עדיין לא ברור מי יהיו שותפיו, שכן המונד ומאי החליטו לעזוב יחד עם קלארקסון ,על אף הצעות כספיות מפתות שהוצעו להם לאחרונה. על רקע אירועים אלו, נפוצו שמועות בכלי התקשורת בבריטניה שהשניים ישובו למסכים בתכנית רכב חדשה שמתגבשת על ידי ג'רמי קלארקסון ותופץ באמצעות 'נטפליקס', אך בשלב זה אין מידע מבוסס אודות המיזם, שלכאורה החל בהכנות ראשונות לצילומים.

כריס אוונס וג'רמי קלארקסון מיודדים שנים ארוכות, ולא פעם התארח במכונית ה"תקציב". כתב התרבות של ה-BBC, מארק סוואג', ציין במאמר מוסגר כי אוונס אמנם שלל בהתחלה כל קשר לכסא המנחה, אבל תמיד היה מועמד ראוי בעיני מקבלי ההחלטות. "על הנייר, הוא נראה כמו מחליף מצוין לחברו הטוב ג'רמי קלארקסון. מצד שני, כמוהו, גם כאן מדובר בדמות שנויה במחלוקת, שמעוררת אצל הרבה צופים וקוראים תחושות חצויות בשל התנהגותו הבלתי הולמת לעתים שככבה בדפי הצהובונים".

לאחר פיטוריו של קלארקסון החלו לשטוף את דפי העיתונים והאתרים תיאוריות באשר לזהות יורשו, כאשר גם שמה של דוגמנית העל ג'ודי קיד עלה לדיון, וכן ג'י-קי, הסולן של להקת ג'מירקוואי. טופ גיר נצפית על ידי 350 מיליון אנשים ברחבי העולם ומכירותיה מכניסות ל-BBC כ-50 מיליון לירות שטרלינג בשנה, ולכן החיפוש אחר המנחה הפך לסערה תקשורתית גדולה.

כך או אחרת, כפי שדיווחנו לא מזמן, הפרק האחרון של העונה ה-22 של טופ-גיר ישודר ב-28 ביוני, ולמעשה ינעל את הגלגול הנוכחי של הסדרה שהוזנקה מחדש בשנת 2000. אבל, אין ספק שזו לא הפעם האחרונה שנראה את השלישיה הזו על המסכים, מתעללת בגרוטאות ורתומה למכוניות קיצון מטורפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully