וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע השנה: ב.מ.וו היא הזוכה הגדולה ב-2015

18.6.2015 / 9:53

ב.מ.וו קטפה ארבעה פרסים במספר קטגוריות וזכתה בתואר "מנוע השנה העולמי". פורד שוב ליקטה פרס עבור מנוע ה-1.0 ל' טורבו, וגם פרארי, מרצדס ואודי בין המנצחות

אתגר נהיגת קרח של ב.מ.וו i8. אתר יצרן
ב.מ.וו i8. חדשנות בתחום הנעת כלאיים/אתר יצרן

ב.מ.וו היא הזוכה הגדולה בתחרות "מנוע השנה העולמי" שהתקיימה ביום רביעי בגרמניה, לאחר שגברה על מתחרותיה הישירות ב-4 קטגוריות נפרדות, וכן גרפה את מרב הנקודות עבור המנוע המשרת את ה-i8 ההיברידית, מה שהכתיר אותה למנצחת הבלתי מעורערת של האירוע היוקרתי.

ה-i8 הרשימה את חבר השופטים, שהכריזו שלזו "המנוע החדש הטוב ביותר" וכן לזכותה כאמור הציון הכללי הגבוה מכולם. מנוע הכלאיים של הבימרית האקולוגית מחלץ 170 כ"ס מהמערכת החשמלית, ועוד כ-225 כ"ס ממנוע ה-1.5 ל' טורבו. ההספק המשוקלל (ההיברידי) הוא 355 כ"ס עם האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות. השופטים החמיאו למנוע בזכות ביצועיו ("נתוני האצה כמו פורשה 911"), וכן שיבחו את מערכת ההנעה על יכולתה לצמצם את זיהום האוויר (מסוגלת לכסות מרחק של כ-40 ק"מ על המנוע החשמלי בגפו).

שתי הזכיות הנוספות של ב.מ.וו, הן עבור ה-M3 ו-M4.

האירוע התקיים בגרמניה במעמד 65 שופטים מ-31 מדינות, שחילקו תארים לעוד מספר יצרניות; כך למשל, במקום השני בדירוג הכללי זכתה מרצדס עם מנוע ה-2.0 ל' טורבו המותקן ב-A45AMG. בקטגוריית מנועי 2.5 ל' הייתה זו אודי שצברה את מרב הנקודות, ובמנועי 3.0-4.0 ל' מקלארן עם מנוע 3.8 ל' טורבו. "מנוע הביצועים של השנה" הוענק לפרארי, עבור ה-4.5 ל' שמונה צילינדרים בקרבייה של ה-458, בעוד מרצדס דורגה במקום השני (4.0 ל' בי-טורבו), ופורשה במקום השלישי (3.8 ל').

בקבוצה העממית, מנוע ה-1.0 ל' טורבו אקובוסט של פורד הוביל את הקטגוריה של מנועים מתחת ל-1.1, בעוד פיג'ו-סיטרואן הייתה המנצחת בקטגוריית 1.2-1.4 ל'. תואר "המנוע הירוק של השנה" חולק לטסלה מודל S, שלה זו הזכייה השניה ברציפות, כשאחריה ב.מ.וו i8 וב.מ.וו i3.

בולטים בהיעדרם השנה מהרשימה הסופית? מנועי דיזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully