וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו מציגה את oroch, טנדר חדש המבוסס על דאסטר

21.6.2015 / 7:02

הדאסטר פיק-אפ הוצג בתערוכת בואנוס איירס עם מנועים המשרתים את היצע דאצ'יה ורנו. עשוי לנדוד גם מחוץ לאמריקה הלטינית

רנו דאסטר אורוך פיק-אפ. אתר יצרן
רנו oroch, טנדר חדש וקומפקטי/אתר יצרן

משפחת הדאסטר של מותג דאצ'יה מתרחבת עם חשיפת הטנדר רנו "oroch". הדגם החדש בשורותיו של המותג הרומני יימכר בדרום אמריקה תחת רנו, אך מבוסס כאמור על הקרוסאובר דאסטר שנמכר גם בישראל. החשיפה הרשמית נערכה בסופ"ש במסגרת תערוכת המכוניות בבואנס אייריס.

הדאסטר פיק-אפ מבוסס ברובו על רכב ראווה שהוצג באוקטובר האחרון בתערוכת הרכב בברזיל, אז כגרסת טרום ייצור. למראית עין, דומה שעבר לרצפת ההרכבה בשינויים מזעריים בעיצוב החיצוני ושומר על רוב סימני ההיכר של רכב הפנאי העממי בדרך לאולמות המכירה באמריקה הדרומית.

ההבדל המשמעותי במרכב מתחיל כמובן בקורה B, שכן במקום המשך למבנה סגור מתהדר הפיק-אפ בארגז גדול וזנב לתפארת כך שיהיה מובחן מספיק מאחיו. להבדיל מכך, תא הנוסעים של הפיק-אפ אינו רוואתני כמו בדגם הקונספט, אלא מועתק כמעט כמלואו מהדאסטר עם שינויים קלים בריפודים, המושבים ובתאי האחסון.

המכלולים עוד נותרו בגדר סימן שאלה, אבל סביר שרנו תנצל את כל מה שעומד לרשותה במחסן, החל במנועי 1.5 ל' דיזל וכלה במנועי 2.0 ל' בנזין בחיבור לתיבה ידנית, בעוד ההנעה תהיה קדמית או כפולה. בהתחשב ביכולות השטח השימושיות של דאסטר, אפשר להמר שהטנדר הרומני יעמוד בתנאי האקלים הקשים והכבישים המאתגרים של דרום אמריקה בלי קושי מיוחד.

ברנו לא ימהרו לשלוח אותו גם לאירופה תחת "דאצ'יה", מאחר והחברה הצרפתית מפתחת טנדר בוגר ומעודכן ברוח מערבית על מכלוליו של ניסאן נווארה. כשזה יצא לאור, הוא יתחרה בטויוטה היילקס, מיצובישי L200 החדש וכן מול פולקסווגן אמארוק. עם זאת, דאצ'יה היא חברה במגמת התחזקות, ועל כן לא נשלול על הסף הופעה של oroch באיזור המזרח התיכון.

  • עוד באותו נושא:
  • דאצ'יה
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully