וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויוטה פריוס פלוס מחודש

28.6.2015 / 9:48

המיניוואן ההיברידי טויוטה פריוס פלוס הגיע לישראל בתום מקצה עדכונים קוסמטי, הכולל גם שדרוג אבזור הפנים. המחיר נותר ללא שינוי

טויוטה פריוס פלוס FL. אתר יצרן
טויוטה פריוס פלוס המחודש/אתר יצרן

יבואנית דגמי טויוטה לישראל, 'יוניון מוטורס', הכריזה היום (ראשון) על תחילת שיוקוו של המיניוואן ההיברידי טויוטה פריוס פלוס, לאחר שזה עבר מתיחת פנים קלה הכוללת חידוש המראה החיצוני וחלל הפנים. המחיר של פריוס פלוס יעמוד על 172 אלף שקלים, כאמור - ללא שינוי מהדגם שלפני מתיחת הפנים.

היקף השינויים בפריוס פלוס מתחיל בעיבוד מחודש של בתי התאורה בחזית, עם תיחום של פנסי LED, תאורת DRL קבועה ופנסי ערפל קדמיים. בתא הנוסעים, חיזקה טויוטה את מערכת הבידור עם בקרת 'טויוטה טאץ' 2' המורכבת מצג מרכזי 6.1 אינטש, עם קישורת בלוטות', שמע עם 6 רמקולים, כניסות USB ו-AUX וכן הקרנת הסמארטפון על גבי המסך הראשי בטכנולוגיית מירור. קו הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בקרת אחיזה, סיוע לבלימה, בקרת יציבות ועוד.

הפריוס פלוס ארוך מהפריוס הרגילה בכמעט 14 סנטימטרים, מה שמאפשר לו להושיב 7 אנשים בשלוש שורות (שני ילדים בשורה האחרונה). הוא גם רחב וגבוה יותר, נפח תא המטען הוא בין 232 ועד 1,750 ל' (בקיפול מלא), ובחזיתו מנוע ה-1.8 ל' ההיברידי המפיק 136 כ"ס; תיבת הילוכים רציפה אחראית על העברת הכוח, כאשר צריכת הדלק היא כ-24 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (יצרן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully