וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק 2.0 R: זה לא ג'וק, זה מפלצת

2.7.2015 / 8:13

ניסאן חשפה בגודווד את הגרסה הקיצונית ביותר של הג'וק, עם מנוע המפיק 600 כ"ס וביצועים דמיוניים. קוטלת ענקים

אתר יצרן

ב-2011 חשפה ניסאן את ג'וק R, מעין הכלאה בין קרוסאובר מפונק למכונית ספורט מופרעת. ההספק עמד דאז על כ-490 כ"ס שלא היו זמינים לציבור, למעט 5-6 יחידות שכן הגיעו למספר מקורבים לצלחת, מלבד צמד דגמי הראווה. גם הפעם, לא נראה שלניסאן יש תכניות לשלוח את המפלצת החדשה, ה-ג'וק 2.0 R לייצור סדרתי, אולם היא מוכיחה שעם גישה לניסאן GT-R, אפשר לחולל פלאים ברכב פנאי שלא מעז לפזול ממדרכות בתי הקפה.

ניסאן ג'וק R. אתר יצרן
ניסאן ג'וק כמו שלא הכרתם אותו מעולם/אתר יצרן

הקשר אגב בין הגרסה זו ל'ניסמו' שנמכרת גם בישראל (כ-200 אלף שקל) קלוש למדיי. נכון שחלק מבכירי ניסמו שותפים להרכבה של ג'וק R, אבל מבחינת היכולות על הכביש זו ברייה אחרת לחלוטין; מתחת למכסה בחזית מאוכלס מנוע 3.8 ל' טורבו המחלץ 600 כ"ס עם ערימת טכנולוגיה שנלקחה ישירות מניסאן GT-R. והתוצאה, לפי ניסאן, היא מכונית שיכולה להביך מכוניות קיצון די בקלות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניסאן ג'וק R. אתר יצרן
ניסאן ג'וק R/אתר יצרן

בניסאן לא מוכנים לשחרר מידע טכני נרחב אודות הג'וק 2.0 R, אבל הם רומזים על ביצועים שיאפשרו לה להאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-2.7 שניות - נתונים שמכניסים אותה לזירה אפילו עם בוגטי ויירון. למי שנדמה אגב שכל מה שיש באמתחת הג'וק R זה מנוע בלבד, ניסאן דאגה לטפל גם בשאר המכלולים: מתלים, בולמים, פגושים ודפיוזר אחורי מקרבון (סיבי פחם) ועוד.

הג'וק 2.0 R הוא ביסודו מפגן עוצמה וטכנולוגיה של ניסאן, שמלמד בעיקר על החיבור של החברה היפנית למורשת המירוצים וכן ליכולת שלה להפוך כמעט כל מכונית לסוג של כדור אש על גלגלים. מה שבטוח הוא, שאם הג'וק R כן תעשה את דרכה לקו הייצור בלי הגבלה של ממש, היא תגבה מכם לא פחות כסף מהניסאן GT-R, על רוחה היא מבוססת.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully