וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט האץ': מיני קופר JCW החדשה בישראל

30.6.2015 / 10:10

מיני קופר 'ג'ון קופר וורקס' מתחזקת ל-231 כ"ס, ומגיעה לישראל עם מחיר התחלתי של 251 אלף שקלים

ניר בן טובים

מאחרייך אודי S1. דלק מוטורס, יבואנית דגמי מיני לישראל, החלה בשיווקה של ההוט-האץ' החמה ביותר בסדרת מיני קופר, ה-JCW, 'ג'ון קוופר וורקס'. הגרסה החדשה ב-2015 מתוגברת בשיעור של 10% בעקומת העוצמה על פני קודמתה, ומביאה את כל החידושים של משפחת מיני אל תא הנוסעים והעיצוב החיצוני.

תחת מכסה המנוע פועמת חטיבת כוח בנפח 2.0 ל' טורבו המחלצת הספק מרבי של 231 כ"ס ב-5,200 סל"ד ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ הזמינים מטווח של 1,250 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות (6.1 ש' בדגם האוטומטי). מהירותה המרבית עומדת על 246 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-13 ק"מ לליטר. (יצרן).

מלבד סמלים, חישוקים ספורטיביים ואזכורים לסדנת ג'ון קופר וורקס המיתולוגית, הקופר החמה מציעה כיול ממוקד יותר למתלים, ומערכת בלימה משופרת על פני הקופר S הרגילה עליה היא מבוססת. הנוסעים בקבינה עטופים במושבי ספורט עם מאפיינים קוסמטיים של הסדנה, וכן קיימות אופציות נוספות לקישוט הדגם בהתאם למפרטים הבלעדיים של JCW.

הציוד התקני כולל בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע ומידע מסדרת MINI Connected, גג-שמש חשמלי, תאורת LED פנימית ועוד. ברשימת האופציות ניתן לתפור לה חבילות עם תצוגה עלית ופריטים מיוחדים מאגף MINI Yours.

המחירים למיני JCW בישראל, יחלו ב-251 אלף שקלים לדגם הידני, ועד 259 אלף שקלים לדגם האוטומטי. לדברי היבואנית, MINI JCW החדשה תוצג לראשונה באירוע המוסיקה MINI ROCK FESTIVAL ב"לייב פארק" ראשל"צ ביום חמישי הקרוב 2.7.2015. הארוע בחסות MINI יארח ב-2/7 את להקת משינה וברי סחרוף, מוניקה סקס, איפה הילד ואלישע בנאי וארבעים השודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully